Jump to content

Råd til oppussing av eldre skibsplast 14

fjordÅl

Recommended Posts

har en eldre skibsplast 14 og er ganske fersk når det gjelder båt. har hørt at denne båten var en damemagnet på 70-talet og vil gjerne om ikke restaurere den til orginalstand vertfall forbedre den litt så hadde vert gøy med litt inspill og framgangsmåter. vil fortsatt beholde "stilen" til båten.

49_2016942331.jpg

baatfront.jpg

baatside.jpg

baatsofa.jpg

båt er båt

Jeg syntes ikke du skal gjøre noe annet en å bare vaske og polere den,båten ser jo veldig fin ut!

En gammel båt behøver ikke å se "ny" ut,kos deg heller med båten som den er med fin gammel patina.

poenget er og at jeg har lyst å gjøre noe for å gjøre noe. om du ser nøye etter på det nederste bilde kan du se en rift i skaien til høyre. har derfor vurdert å trekke om veggene med ny skai (eller annet materiale). er dette lett? hvor kan jeg få tak i det? er også rift i sofaen men tror det er litt for avansert for meg å fikse. har og tatt av dashbordplaten pga den er stygg og har 2 unødvendige hull i seg men er ikke sikker ppå hva jeg skal erstatte den med.

båt er båt