thewoodpecker Svart 23.November.2008 Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Bruker en blanding av makrell rårek og sild. bruker vanligvis kun makrell på bom og n blanding av resten å opphengerne.Fisker fra 50-400 meter får mest sei men også noe torsk og lange Sitér dette innlegget Link to post
JGH Svart 23.November.2008 Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Har hørt og lest at det blir tatt ein del stort i bømlafjorden, kveiter på 100+ på stang osv., er jo ikkje så langt å gå når du først er på sletta, eller så er det bra fiske andre veien, rundt bokn. Og sør for bokn, der med det fyret eller ka nå det er som stikker opp uti der. Makrell er iallefall det eg har fått mest på, fisker alltid ett par til frysing, sånn at eg har til seinere bruk. Sitér dette innlegget BOAT = Bail Out Another Thousand Link to post
At-le Svart 23.November.2008 Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Her agntips : linken At-le Sitér dette innlegget Link to post
Rui lui Svart 23.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 takker å bukker for alle innspill:-) ps etter jeg hadde hentet makrellen hos Arnstein fikk jeg en håhai og en stor torsk på kroken Sitér dette innlegget ] Link to post
Rui lui Svart 23.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.November.2008 Her agntips : linken At-le bra link Sitér dette innlegget ] Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.