Steinsvigen Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Har lenge godt å fundert på korleis eg skulle få til live cam fra havna der båten ligg. nå har eg fått det til YESSS yesss ta ein titt da dere finn linken i det røde feltet oppe tl venstre... veit ikkje kor stabilt dette er enda men det har jo våre på i noen dager nå. Nipe Hyttene Quote http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Polarn Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Har dette gått via datatilsynet? Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Careka Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 kamera 1 funker, men ikke kamera 2. Quote Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
Steinsvigen Posted November 23, 2008 Author Share Posted November 23, 2008 Har dette gått via datatilsynet? Havna er privat og privat eigendom er lov og ta bilde av . Og det sår i datatilsynet sine papirer. Quote http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Polarn Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 ok, må det godkjennes av de som har båten liggende der? Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Geirh Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 for oss som ikke er så datakyndig.....hvordan får man til dette??? Quote Link to post
Steinsvigen Posted November 23, 2008 Author Share Posted November 23, 2008 ok, må det godkjennes av de som har båten liggende der? Ja det må det, men trur alle synest at det er veldig greit å sjå båten sin og at den har det godt men det skal no seiast at han som eig havna eig 80% av båtane i havna, han driv med litt utleige av båter i forbindelse med hytteutleige Quote http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Polarn Posted November 23, 2008 Share Posted November 23, 2008 Ligger selv i privat havn og kunne tenkt meg å sette opp et kamera selv. Hvordan var fremgangsmåten din? Quote Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Steinsvigen Posted November 23, 2008 Author Share Posted November 23, 2008 for oss som ikke er så datakyndig.....hvordan får man til dette??? Du trenger : -------------------- Ei datamaskin Eit Webcamera Eit Webhotell Eit program som kan sende bilder til webhotellet Og ein treng internett PS!! ein kan ha eit nettverkskamera da treng ein ikkje datamaskin : men det har eg ikke sett meg inn i. Quote http://home.tussa.com/frosten/ ------------Eg driver også med litt HTML KODER ------------------)) http://www.nipe-hyttene.no/ Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.