stigers Startet 23.November.2008 Del på Facebook Startet 23.November.2008 Bare litt bilder! Noen dioder jeg har montert, samt noen fine sommerdager på mjøsa! Fruen var villig til å ta noen sjanser for å få dette bildet Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 Hei, stilig.. jeg vil også montere slike blå lys under platformen, men vil dine lys bli over eller under vann? Mister man effekten om lampa er over vann og lyser rett ned i vannet, enn om du monterer de lengre ned slik at dem er under vann allerede? Hvor fikk du tak i de blå lampene der? :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
stigers Svart 23.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 23.November.2008 Hei, mine ligger litt over vannet, hadde nok blitt bedre lys av de hadde de vært under, eller hvis det hadde vanlig pærere å ikke dioder. Ser de best når motoren går så det spruter litt vann under der, men ser de når det er mørkt ute også.. Er Hella marine lamper. Sitér dette innlegget Link to post
Noflow Svart 23.November.2008 Del på Facebook Svart 23.November.2008 ser ut som det er hella marine, ulven. så finner vel forhandlere på nettsiden deres Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Er jo litt stilig selv om jeg synes det egentlig bare er tull og vas og installere slikt. Sitér dette innlegget Link to post
Krimart Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Neppe viktig i Mjøsa, og kanskje ikke hverdagskost, men når man f.eks. skal legge til på ukjente brygger om natten med akter'n inn og baugen ut (på anker f.eks.) er det greit å kunne se bunnen så man ser om det er dybt nok/ og eventuelle steiner under overflaten. Man kan jo med overbevisning bruke det som argument. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Er dette samme lampen? http://www.marineshop.no/PartDetail.aspx?q...363;b:1453;pl:1 :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
stigers Svart 24.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.November.2008 Ser helt like ut de der ja.. Sitér dette innlegget Link to post
Astrix Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 jeg vet at det kommet noen , der du slipper å borre ut i skrogget. vet det er noen som har hatt dette oppe her på forumet, men jeg finner det ikke igjen. Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 er nok litt harry for noen dette ja :) her ett bilde av min scand .. blå LED Sitér dette innlegget Link to post
Avinus Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Har selv hvite LED på badeplattform men her er en som har montert ordentlig med lys Sitér dette innlegget Link to post
jupan Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 Harry ER tøft mann! :D Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 24.November.2008 Del på Facebook Svart 24.November.2008 ocean led er tøft :) har også blå led under badeplattform (har ikke bilde nå) brukte vantette Ledtube`s Sitér dette innlegget Link to post
stigers Svart 25.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 25.November.2008 blir nok til at jeg montere det i vinter tror jeg, Sitér dette innlegget Link to post
KaRsK Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 en liten harry update :) motor rom Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 wow.. det ble blått ja.. hehe.. :D Gleder meg til å se resultatet ved bilder av båten en send kveld i havna med lysene på :D Mine blir også snart montert. :D Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
KaRsK Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 skal nok ordne med noen bilder ja :) satser på at effekten blir bra :) har også montert inn led tube i caninen som kan dimmes til ønsket lysnivå Sitér dette innlegget Link to post
Draco24styling Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 Hadde passa bra her i skjebergkilen de blå lysa Sitér dette innlegget Norske båter er best! Link to post
lassal Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 Godt å se fler som pynter båtene sine.. Jeg har også montert undervannslys.. Lys er tøft! Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 16.Februar.2009 Del på Facebook Svart 16.Februar.2009 Berre lækkert Sitér dette innlegget Link to post
Lazyjack Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Nei, dette blir bare barnslig og smakløst! Hva blir det neste - revehale i antenna? Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Stå på gutter, sikkert plass til flere og. Dette blir jo kjempe greier og komme inn til Strømstad med en sen sommer kveld, i fredagshølet vil det bli tatt bølgen. Virkelig smakløst, ja rett og slett blod harry. Men for all del borr i vei. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 (redigert) Jeg håper dere er såpass voksne mennesker at dere har noe bedre å ta dere til enn å kommentere, ja, nettopp - slik du selv sa det, smakløse innlegg..? Redigert 17.Februar.2009 av Saltkjelen (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ing Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Er det noen som har erfaringer på levetid på led lys som blir montert under vannlinjen på båter som brukes i saltvann. Å montere led lysene på trim flaps må være genialt.......remote controlled ;0) Sitér dette innlegget "Seilbåt er fint d, men ikke nødvendig" Link to post
Regent Svart 17.Februar.2009 Del på Facebook Svart 17.Februar.2009 Litt stilig da (Bilde tatt i Hydra havn) Sitér dette innlegget Hei og hå Regent Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.