Jump to content

VHF kurs i ålesund?

helgeasa

Recommended Posts

Hallo!

Har en følelse av at det arrangeres svært lite VHF kurs. Jeg er så gira på å ta dette kurset. Noen som vet om kurs i ålesund? Har prøvd å google litt, men finner bare et kurs hos fu, men det ble ikke noe av pga. for lite påmeldte.

Er det andre plasser i ålesund? Maritim skolen? Båtforreningen eller noe?

Takk for svar.

Høyr med høgskulen eller Teknisk Fagskulen i ålesund.. kanskje dei holder kurs der. Eventuelt så kan du bare kjøpe deg boka og lese sjøl, så ringer du bare til sjøfartsdirrektoratet og melder deg opp til prøva.

...., så ringer du bare til sjøfartsdirrektoratet og melder deg opp til prøva.

Sjøfartsdirektoratet? Det kan jeg vanskelig forestille meg at er særlig fruktbart. (Det er litt trist når noen gir slike misvisende råd....)

Uansett er det en god begynnelse å sjekke Maritimradio Der finner du både generell informasjon, liste over hvem som er godkjent til å holde VHF/SRC-kurs og diverse praktiske opplysninger i denne forbindelse.

Lykke til!

Med vennlig hilsen POSEIDON

Oj... Sjøfartsdirektoratet? Kvar fekk eg det ifrå? Trur eg må ha tenkt på noko heilt anna når eg skreiv det :headbang::headbang: Eg veit no godt at man ikkje får noko VHF-sertifikat der. Eg tok sjølv prøva hos radioinspeksjonen i Ålesund, og det er så klart rette plassen å leite.

Jag ringde till maritimradio i dag . O de var villiga att ta imot mig redan den 18 denna månad. Kunde o få komma på examen redan nu på torsdag.

Veldigt god service må jag få säga.

För övrigt så tror jag att det fag som de flesta kan gå upp i som privatister utan större problem

Det är bara idioten som anser sig fullärd.

Var det en klok man som sa en gång.

Må jag aldrig bli idiot!!!!!

Min erfaring med Telenor Maritimradio gjennom mange år er utelukkende den aller beste. De yter en service og har en kundebehandling som er milevis foran den som deres moderselskap på land dessverre er kjent for....

Derfor er jeg ikke det minste forundre over at du fikk et så imøtekommende svar og en rask løsning.

Forøvrig kan nevnes at jeg starter VHF/SRC-kurs i Stavanger på onsdag hvis noen skulle være interessert . . . .

Med vennlig hilsen POSEIDON

Âr det någon som vet vart jag kann kjøpa bøkker till vhf .

Jag är i oslo till torsdag

Det är bara idioten som anser sig fullärd.

Var det en klok man som sa en gång.

Må jag aldrig bli idiot!!!!!