fiskeren Startet 27.November.2008 Del på Facebook Startet 27.November.2008 Hei, holder på med mitt lille båtprosjekt og ser at det hadde vært på sin plass med nye stoler.. lurer på om dere har noen tips til hvor jeg finner slike enkle (helst billige stoler siden jeg er student) Trenger nødvendigvis ikke å være på noen stole siden planen er å lage skuffer som de kan stå på.. Sitér dette innlegget Link to post
Fevik 21 Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 SeaSea og Maritim har godt utvalg på stoler i alle prisklasser Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Hvis det ikke MÅ være BÅTstoler er det kanskje billigst å se innom en bilhøgger. Skøpte denne Mazda 626 førerstolen med innstillinger fram/bak, opp/ned i forkant med og uten ekstra ryggstøtte, innstillinger av ryggvinkel etc for 300kr på JEMA her i KR.sund. Perfekt til mitt bruk! Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Recaro og 5-punktsele kan sikkert med fordel annbringes i flere typer båter:) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Har lurt på bilsete jeg også faktisk, de er jo så mye bedre og sitte i. Problemet er kansje og få montert armlener? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Problemet er kansje og få montert armlener? Finnes det ikke noen større biler med armlener? Som varebiler? Amerikanske van'er? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Jo, amerikanske ihvertfall. Mulig det blir vel store stoler da men... Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Gravemaskin? Med sving og joystick?) Sitér dette innlegget Link to post
Walter_S Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 ...Problemet er kansje og få montert armlener? Har du blitt så bedagelig av deg at du må hvile armene når du er ombord i båten din, Per Christian? Ja, av plastbåt blir man pyse. Da var du tøffere før, sålenge du snekret på trebåten din... Sitér dette innlegget Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag" Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o) HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975 Walter's HJEMMESIDE ><((((º> Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Litt deilig da, med bena på dashen og titte på kartplotteren Mulig jeg må ha meg blazer også Snekring ja, skal igang med det også...etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 bilseer er vel og bra, men i mindre båter er kanskje vekten ett lite ankepunkt Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Vekten? -veier mindre dette enn det brommet som sto i... Armlen????? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Vekta har ikke noe og si for min del, båten veier flere tonn Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Burde jo gå for en stol i skinn fra en volvo da... el justering alle veier og sittekomfort som de har vunnet priser for år etter år Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Vel, for min del er det snakk om og finne noe rimelig. 1-2 høvdinger maks Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 På skrapen så ligger sånne stoler fra en høvding og oppover Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Kodvaag Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Måtte være fint å ha skinnseter fra en gammel Mercedes. Her er bilde inne en jeg hadde for lenge siden: Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Det ville vært noe, får se hva jeg kan få til og passe med interiør etterhvert Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.