fiskeren Startet 27.November.2008 Del på Facebook Startet 27.November.2008 Hei, holder på med mitt lille båtprosjekt og ser at det hadde vært på sin plass med nye stoler.. lurer på om dere har noen tips til hvor jeg finner slike enkle (helst billige stoler siden jeg er student) Trenger nødvendigvis ikke å være på noen stole siden planen er å lage skuffer som de kan stå på.. Sitér dette innlegget Link to post
Fevik 21 Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 SeaSea og Maritim har godt utvalg på stoler i alle prisklasser Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Hvis det ikke MÅ være BÅTstoler er det kanskje billigst å se innom en bilhøgger. Skøpte denne Mazda 626 førerstolen med innstillinger fram/bak, opp/ned i forkant med og uten ekstra ryggstøtte, innstillinger av ryggvinkel etc for 300kr på JEMA her i KR.sund. Perfekt til mitt bruk! Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Recaro og 5-punktsele kan sikkert med fordel annbringes i flere typer båter:) Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Har lurt på bilsete jeg også faktisk, de er jo så mye bedre og sitte i. Problemet er kansje og få montert armlener? Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Problemet er kansje og få montert armlener? Finnes det ikke noen større biler med armlener? Som varebiler? Amerikanske van'er? Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Jo, amerikanske ihvertfall. Mulig det blir vel store stoler da men... Sitér dette innlegget Link to post
MaLang Svart 27.November.2008 Del på Facebook Svart 27.November.2008 Gravemaskin? Med sving og joystick?) Sitér dette innlegget Link to post