Kasund Svart 28.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Uværet gikk nok fort over. Når jeg tok hurtigbåten fra Hareid til Valderøy i ettermiddag, var det bare slake dønninger utpå. Ikke mye som minnet om uvær da. Uvær? Var det nokon som kallte det uvær? Var no berre ein liten storm... Det måtte kome ein østlending som kaller dette for uvær! Det er ikkje uvær for nausta flyg! :p Og jada kjære sitatpoliti, heile posten hanna blei kopiert! Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 28.November.2008 Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Uvær? Det måtte kome ein østlending som kaller dette for uvær! Det er ikkje uvær for nausta flyg! :p Jeg synes ikke det virket så ille jeg heller. Det hadde visst vært verre for en tid tilbake, etter som jeg hørte. Da hadde det visst blåst av et tak eller to. Men det forekommer selv her på østlandet, det. Sitér dette innlegget Link to post
Kasund Svart 28.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.November.2008 Men når tak flyg av på austlandet, så er det berre dårleg handverk! *greie ikkje å unngå litt fyring* Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.