Polar 17 Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Har akkurat kommet tilbake fra "Costa del Noruega" hvor vi har besøkt svigerforeldrene som overvintrer der. Fant følgende båt i en marina mellom Altea og Calpe for de som er kjent på Costa Blanca. Det siste bildet viser båten akter, og enden på bommen med navn og årstall. Båten så fantastisk ut med tanke på dens alder. Quote Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
trikkern Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 Nyyyyydelig! Ingenting slår de gamle klassiske seilbåtene på design. Slike smekre skuter er sjøens svaner. Bilder som varmer i vinterkulda, dette. Mer, mer! Quote Link to post
Gunga Din Posted November 29, 2008 Share Posted November 29, 2008 scroll ned litt http://www.dryade.fr/page.php?choix=interv...s&langue=2# Kjfin båt Quote S/Y Gunga Din Link to post
Polar 17 Posted November 29, 2008 Author Share Posted November 29, 2008 Fantastisk ! Dette forum er unikt. Selv om det er mange forskjellige personligheter med meninger om ditt og datt, så er interessen og kunnskapen om båt og alt tilhørende helt enestående. Mine søk på internet førte ikke frem, men i det herværende forum finnes alltid en som vet. Bøyer meg i støvet, Gunga Din ! Quote Snipe - Serious sailing - Serious fun Link to post
aileenll Posted November 30, 2008 Share Posted November 30, 2008 Dette var spennende, og gir meg inskytelsen til å spørre om en annen båt: s/yBaltha ca 50-60' Er det noen som har kjennskap til, eller kjenner i gjenn denne båten. Bildene er tatt på en seilas i juli 1910, seilasen gikk rundt Isle of Skye. Min oldefar eide båten da. og jeg aner ikke hva som siden skjedde med båten Quote Aileen ll Link to post
Recommended Posts
Join the conversation
You can write a topic or comment now, it will be posted after you have registered. If you have an account, sign in now to post with your account.