mb10 Startet 29.November.2008 Del på Facebook Startet 29.November.2008 Hei jeg lurer på om det er noen her som har mye peiling på marna motor MB10 Jeg har en jeg skal overhale i vinter så jeg trenger litt tips om hvor jeg får kjøpt deler. Må bytte ventiler og fjærer, veivaksel foringer..Evt om noen har noe brukte deler som skal selges. Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 29.November.2008 Del på Facebook Svart 29.November.2008 Her burde du i allefall få det du trenger av deler . Og hyggelige folk på telefon :-) Og all den hjelpen du trenger Har selv brukt de ved overhaling av en Marna R2 Marna Motor Sitér dette innlegget Link to post
mb10 Svart 30.November.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.November.2008 Tusen takk for linken Sitér dette innlegget Link to post
Bernt Svart 30.November.2008 Del på Facebook Svart 30.November.2008 Stempelringer og rådelager er det samme som i volvo b20, men det finnes 2 typer så du må måle bredden på lagerne . (Biligere på volvo) Bernt Sitér dette innlegget Link to post
mb10 Svart 1.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Desember.2008 Takker for tips ang deler og linker.. Sitér dette innlegget Link to post
bert Svart 1.Desember.2008 Del på Facebook Svart 1.Desember.2008 Hei, hadde selv en MB 10 C i ca 10 år suveren motor går veldig pent .. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.