SeaRaymond Startet 30.November.2008 Link til dette innlegget Startet 30.November.2008 Har en amerikansk båt med orginalt snap-in teppe (teppe på dørk som festes med trykk-knapper) Teppet er nå 9 år gammelt, like fint bortsett fra dette "gummibelegget" på undersiden som støver og griser noe inn i granskauen fordi det er i forvittring, noen løsninger eller forslag til hva en kan gjøre for å bli kvitt problemet, noe lurenrier som kan smøres på??? Og ja, vet at jeg kan kaste teppet og evt få laget ett nytt, men teppet er liksom like fint foruten dette belegget på undersiden som støver slik. Sitér dette innlegget Link to post
skage Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Hva om du smører på et tynt lag med smøremembran for våtrom, mykt.skli sikkert og god heft. Verd et forsøk, billig også. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Bytt teppe . Sitér dette innlegget Link to post
scania Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 du klarte ikke og dy deg Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 30.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Bytt teppe . takk for tipset, det hadde jeg aldri kommet på. Men siden det gamle fremdeles er bra nok, går jeg nok for våtromsmembranen som ble tipset her. Flere forslag forresten? Fått med meg at jeg kan kjøpe nytt nå Sitér dette innlegget Link to post
tom-ba Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Jeg kan anbefale smøremembran på det varmeste, jeg gjorde dette selv på et teppe jeg hadde i båten som gikk oppløsning under men var like fint oppå. Resultatet var helt topp. Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Legg på våtromsmembran du Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 30.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Jepp, så sparte jeg vel ett par-tre tusen der eller så Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 30.November.2008 Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 2-3000 ? Hvor mange hundre kvadrat er det å legge i en SeaRay 215 da ? Sist jeg byttet tepper i båten kjøpte jeg en tepperest som jeg skar til selv. Dette var en tepperest med ordentlig bakside, ikke sånn gummiert som du har .Den betalte jeg 250 kroner for. Inkludert kantesying kom det på kr. 800. Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 30.November.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.November.2008 Hehhehe Nei, aner egentlig ikke hva det koster, men antar det er rimelig dyrt å få spesiallaget ett formtilpasset teppe, men hvis du sier det ville kostet rundt 800,- så ville det vel gjerne det, men nå trenger nå ikke jeg nytt teppe uansett. Takker for tipset, så slipper jeg kanskje å grue meg til kjøp av nytt når tiden måtte komme. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.