Jump to content

Båtkonsult AS, er det nokon som kjenner til desse?

peterka

Recommended Posts

skjønner ikkje problemet. alle som har prøvd selge noe veit kor latterlig mange useriøse "kjøpere" det er som ; jada skal ha og byr i øst og vest men det blir med pratet. money talks, bullshit walks. den som vil gjer en god handel må vær på hugget.

Har kjøpt bil der for noen år siden, må vel være den mest ærlige selgeren jeg har truffet.

Var veldig opptatt av at jeg var klar over alle små riper og små sår i interiøret, at bilen hadde gått litt langt osv. før jeg tok turen ned for å ta en titt.

Kjøpte bilen da den var finere enn forespeilet og fikk den til en svært god pris, ingen skjulte feil heller :flag:

For tiden båtløs.

Hei. Det er vi som driver Båtkonsult, fikk høre det var litt prat her.

For det Første. vi har alle båtene vi annonserer, kan til tider være at vi handler flere annonser på en båt, hvis den ikke er blitt solgt.

At vi kjøper billig, og selger dyrt? er ikke riktig., vi selger alt til fornuftige priser.

Vi er alle tre serriøse.

Ang, ny pris på skibsplast, jo dette stemmer.

Budet vi fikk på 290 ble ikke god tatt, det kom på mail.

Det kommer i snitt 30 mail til oss i døgnet.

Ett par uker senere dumpet vi prisen på båten.

Hadde du ringt oss, hadde du sikkert fått båten for ditt bud, beklager dette.

Håper alle følger med på finn fremmover.

Fredag legger vi ut ett kjempe kjøp.

Oceanmaster 670. ny i sommer.

Håper alle får en fin båt sessong inn i 2009.

Er dere i markedet etter ny båt? ring oss, vi har stor tillgang på båt nå.

Mvh

Ken,Trond,Asbjørn

Skulle det være noe, Ring oss.

33391661

90874987

90173500

99576657

Det var jo oppklarende men sikket veldig leit for de som ønsker å gi skriftlige bud på mail istedet for pr telefon , er nok mange som mener skriftlig er mer seriøst enn telefon og hva med de som f.eks er døvstum de får jo aldri kjøpt seg noen båt da men sånn er vel praksisen.

Jeg kjøpte båt på mail nylig og det gikk jo fint så det finnes heldigvis de som godtar skriftlige bud enda.

Vi selger ca 50% på mail, men bud vi takker nei til, blir som regel solgt til langt høyere pris,

Hadde vi husket dette budet, hadde vi selvfølgelig funnet det frem, og kontaktet Kunden. men slik ble det ikke.

Beklager Dette, vi svare alltid på mail og er oppdatert der.

Ken

Budet vi fikk på 290 ble ikke god tatt, det kom på mail.

Hadde du ringt oss, hadde du sikkert fått båten for ditt bud, beklager dette.

Vi selger ca 50% på mail, men bud vi takker nei til, blir som regel solgt til langt høyere pris,

Hadde vi husket dette budet, hadde vi selvfølgelig funnet det frem, og kontaktet Kunden. men slik ble det ikke.

Begrepet oppdatert tolkes åpenbart litt forskjellig rundt omkring. :rolleyes:

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Sukk, da var det altså rett at Båtkonsult solgt båten for kr. 260.000,-. heldig for den som fikk den og uheldig for meg.

Det er veldig greitt å få oppklart at Båtkonsult ikkje driver med noko tull og håper at det vil følge opp alle mailene dei får i framtida.

• 1 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...