Hansi Startet 2.Desember.2008 Del på Facebook Startet 2.Desember.2008 Her er en oversikt over båtmesser innen og utenlands i 2009. Sitér dette innlegget Link to post
TrondT Svart 2.Desember.2008 Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 Ser at Dra til sjøs i Bergen er 12-15 januar i Båtliv og 12-15 februar hos utstiller...satser på at det er utstiller som har rett Dra til Sjøs 2009 TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hansi Svart 2.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 Ja det får vi håpe. Hvis ikke hadde det blitt noe kjedelig. Er vel trykkleifen som har spilt de et puss. Sitér dette innlegget Link to post
Sydvesten Svart 2.Desember.2008 Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 Ser ut som det kun blir en messe på meg i 2009 og det blir Dubai fra 3-7 mars.... Kan jo tenkes det er noe spennende der også... Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Desember.2008 Del på Facebook Svart 2.Desember.2008 Jeg tror arrangøren må ned i pris om han skal få til noe messe... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.