Jump to content

Ny Monte Carlo 47


Servicemannen

Recommended Posts

Fanskmennene er flinke på design. Jeg har vært ombord i 32 og 37. Finishen bærer preg av at de konkurrerer med Bavaria, og designen er etter min mening et par hakk over tyskerne. Jeg synes nok Bavaria har litt finere finish på innredningen. Gleder meg til å se 47'ern også. Stusser på at de velger bare 2 kabiner i en så stor båt. Lurer på hvordan IPS 600 fungerer på en så stor båt. Vår gjør rundt 36 knop med de motorene. Vil tippe at denne omtrent det samme. Båten veier 3 tonn mindre enn vår. Tror ikke jeg har sett noen sette IPS podene så langt bak før.

Link to post
Share on other sites

Lurer på hvordan IPS 600 fungerer på en så stor båt. Vår gjør rundt 36 knop med de motorene. Vil tippe at denne omtrent det samme. Båten veier 3 tonn mindre enn vår.

Den klarer sikkert mer fart på grunn av disse viftemotorene som fører luft via kanaler under båten. Den går næsten på luftpute. Siger dem ikke 10-15% mer fart og mindre drivstiffbruk?

Link to post
Share on other sites

Jeg syns de er pene å se på utvendig, men det er en stor skam at de ikke tilbyr noe annet enn de grusomme forskalingsplatene i båten. Det ser rett og slett helt forferdelig ut, stort pluss til Bavaria som har et svært så elegant interiør. Benetau-båten jeg virkelig liker, både innvendig og utvendig er Beneteau Antares 12 Fly Cruising.. Den er fantastisk.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...