Jump to content

Seiwa Explorer 3, erfaringer?


ut mot havet

Recommended Posts

Skal kjøpe ny kartplotter men er usikker på type. Har lese litt om Seiwa Explorer 3 og den virker grei. Betjeningsenheten er forholds liten og kan plaserast ved styreposisjon. Den krev seperat skjerm som eg kan plassere kor som helst.

Er det nokon som har erfaring med denne? hadde vert fint med innspel før eg bestemmer meg.

Link to post
Share on other sites

Jeg hadde og 2'er versjonen i en båt jeg hadde. Veldig god service og rettledning fra importøren.... norsk meny og brukerveiledning.. synes den var veldig grei å bruke. Betjeningspanelet rett foran styreposisjon og en bra skjerm over styreposisjonen.

Eneste var at den versjonen jeg hadde var treg å oppdatere seg når jeg marsjet på 16-17knop....ble visst i meste laget for den prosessoren i forhold til all infoen som var på de oppdaterte kartene. Men dette skulle være betydelig bedre på neste versjon. Er nok helt sikkert noe som helst problem med "sjarkfart".

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...