Øyvind Kvammen Startet 7.Desember.2008 Del på Facebook Startet 7.Desember.2008 Holder på å lage opplagsvogn til en bayliner 2755 av en gammel lastebil :) Er d noen som har vitale mål på denne båten, eller vet hvor jeg kan finne d?! Har sett litt på bayliner forumet, men fant ikke noe der.. Må vite at jeg hjul på vogna ikke kommer for høyt opp osv.. Sitér dette innlegget Link to post
trikkern Svart 7.Desember.2008 Del på Facebook Svart 7.Desember.2008 Gå inn på www.udkik.dk - Yachtinformasjon. Der finner du teknisk informasjon om mange båtmodeller. Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Kvammen Svart 7.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2008 Takker :) Sto ikke så mye mål! Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 7.Desember.2008 Del på Facebook Svart 7.Desember.2008 Har en egenkomponert tralle til en 2655 stående som du kunne fått billig, men du bor vel for langt borte. Jeg monterte 2 "vanger" av 2"x8" i lengderetning med ca 0,8-1,0m avstand. Så la jeg 2 stk ca 1m lange 2"x8" helt bak på tralla, fra senter på tralla og festet denne på toppen av "vangen" på vær side (sånn at det ser ut som en "V" sett bakenfra). Dette passet akuratt til 2655 iallefall. Jeg bakket rett ut i sjøen og hentet båten opp. Sitér dette innlegget Link to post
Øyvind Kvammen Svart 7.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Desember.2008 Har en gammel vogn som jeg fikk, men manglet aksling! Dette har jeg tatt fra en gammel lastebil med 20" felger.. men kluet er om felgene blir for store og tar i skroget!?! Da må jeg evt shimse båten opp, eller hjul ned :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.