TNS Startet 8.Desember.2008 Del på Facebook Startet 8.Desember.2008 Hei Hadde tenkt å bestille snapdaviter til jul for min gummibåt. Det er en Quicksilver 270 fra 2001 eller noe sånt. Er det en PVC eller en Neopren båt? Noen som har Quicksilver som kan hjelpe meg å få bestillt riktig davit i første forsøk? MVH TNS Sitér dette innlegget Link to post
Lijanka Svart 8.Desember.2008 Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Det er sannsynligvis en PVC båt. Sjekk denne:Quicksilver 270 2001 modell Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 8.Desember.2008 Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Her kjøpte jeg min 270 Quicksilver,der får du de opplysninger du trenger. http://www.batsenteret.no/ Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 8.Desember.2008 Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Jeg har selv en Quicksilver 240 airdeck 2001. Er 95% sikker på at det er PVC - fordi jeg første gang fik købt forkert lim, da jeg skulle lappe den.... :-S Andy Sitér dette innlegget Link to post
TNS Svart 8.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.Desember.2008 Takk for mange svar. ER også relativt sikker på at det er PVC, men tar en ringerunde. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.