OdinIII Svart 24.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2002 God jul alle sammen Takk for et bra forum som er blitt til her Hilsen Cato Sitér dette innlegget Link to post
Leifen Svart 25.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2002 Halloen folkens !!! I skrivende stund regner jeg med at alle har fortært julemiddagen, åpnet pakker og slurpet i seg kaffe og mesket seg med kaker, det har iallfall jeg. Julen byr fortsatt på "late"dager så nyt det. Fortsatt GOD JULEHELG ALLE SAMMEN !!!!! Hilsen Leifen Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 25.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2002 Og i dag den 25 er det varmegrader her i Vestfold.Ok da,ikke varmegrader men varmegrad ihvertfall.Ikke riktig båtpussevær enda,men det hjelper :yesnod:Kanskje på tide å se om det er liv in Den Tohjulte Ganger i dag?En bitteliten tur hadde vært greit Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 25.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2002 Bedre sent enn aldri! God jul og godt nytt år ønskes til "faste" skribenter og gjester på båtplassen. Jasså møkkavær i Nordsjøen. Men jobber man 2 -4 så tåler man noe blåst? Her nede off Alexandria er det 25c. og det er varmegrader, Thor. Pinnekjøtt og ribbe til oss 2 nordmenn igår. og idag akurat ferdig med Kalkun til 70 Briter. Sitter med en cola. PLS. Håper dere ikke har tømt polet eller Systembolaget for akevitt, men spart noe til jeg komme hjem 17. Januar. mvh Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Slagskibet Svart 25.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2002 Joda Pekjan.Kos deg med dine +25 du.Ikke misunner jeg deg i Alexandria :nonod:Dessverre ser det ut som det blir mere å gjøre der utover og det kan jeg godt unnvære.Ødemarka i Tyrkia fremstår som rent sivilisert i forhold spør du meg..... Forresten,hva holder du på med der nede? Sitér dette innlegget Link to post
Mariell Svart 25.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2002 Thor! Egentlig litt på side , men det har jo med båt å gjøre, bare litt større båt enn vi er vant til å prate om på denne siden. Enig Thor. Dette er ikke akurat drømme plassen. for uinvidde Alexandria er i Egypt på Middelhavs siden. Er blitt for mye Afrika jobbing de siste 2 åra. Nigeria, Ekvatorial Guinea, Gabon, Congo og Angola. Syns hjemme, eller der hvor Panpan hadde bilde fra "Salt wistle bay" høres mye bedre ut. Er ombord på et dykker og rørlegningsfartøy. Nordsjøen er dødt for øyeblikket og da havner vi nede i de høla her istedet. Hilsen en som tilhører en utøende rase (den norske sjømann) Antagelig siste generasjon. mvh Pekjan Sitér dette innlegget MEDLEM I KNBF VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP Link to post
Slagskibet Svart 25.Desember.2002 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2002 Noe skal man jo leve av Pekjan :lol:Gikk i land for 10 år siden og ikke en flokk med ville hester får dradd meg ombord for mere enn den tiden det tar å laste disse båtene.Liker å jobbe sammen med disse utlendingene men foretrekker å jobbe i Svartehavet og Baltikum-der er jeg Konge de Lux Alexanadria,der er det greie folk stort sett syntes jeg men akk o ve for et byråkrati og så mangel på utstyr at det er til å grine av.Ingen tvil om at det stiller store krav til fantasien og nytenking for å få lasta ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.