Jump to content

Hvor mange driftstimer hadde du i 2008 sesongen


Hidravasen

Recommended Posts

Hei Svenning !Dette var jo noe og komme med,tror at du er en riktig båtelsker,etter distannsen og dömme..

Vi er rimelig "båtgale" ja. Prøver desperat å få dagene til å gå fortere. Har begynt vårpussen allerede. Var i båten på Lørdag. Skroget er ferdig polert, snart bare bunnstoffingen igjen.

 

"Tenk å være bjørn, da kunne vi gå i dvale på høsten og våkne opp akkurat når båtsesongen starter" :lol:

Link to post
Share on other sites

Normalt skulle jeg kommet ut med 120 timer, men girkassebytte midt i ferien får ta noe av skylden for at vi ikke kom dit vi skulle. Utseilt distanse har jeg ikke helt klart for meg her og nå, men ca. 900 nm vil jeg tro., og 95 timer. (18. mars - 12. nov.)

 

Men, med 70 overnattinger ble jo fartøyet mye brukt likevel...og nå er det bare 3 mnd til utsetting.

Link to post
Share on other sites

Ble ca. 105 timer på Ibizaen.

Er greit fornøyd med tanke på at det meste av disse timene er gått i Indre Oslofjord. Fikk en tur til Moss som lengstetur i sommerferien. (Ble selfølgelig mye vind den uken vi skulle ha båtferie)

 

Den lengste turen i sesongen var fra Arendal til Oppegård i april (7,5 timer)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...