Worry II Startet 9.Desember.2008 Del på Facebook Startet 9.Desember.2008 skumgummirulle ruler ! Epifanes er lakken og humøret på topp ! Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Har brukt Epifanes endel år og har funnet lakken som gir topp resultat og god skitestyrke. Lagt til: Tynner den 10 - 15% med rustolje. Lik Owatrol 1. Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
alidal Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 skumgummirulle ruler ! Epifanes er lakken og humøret på topp ! Bruker dette jeg også. Bruker fordriver av skumgummi i tillegg. Da blir det enda bedre! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 9.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Sikkert bare meg alidal, men jeg ser at du bruker Epifanes på skuta ! Ikke første gangen jeg ser den heller ! Det er læckert ! Hva mener du med "fordriver" forresten ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjarkens venn Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 ...og god skitestyrke. Sorry Astor men der måtte jeg le! :lol: Skjønner hva du egentlig skulle skrive, men denne var morsom! Beklager så meget men jeg måtte bare. Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
alidal Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 "Malerkost" i skumgummi som jeg stryker over etter at jeg har rullet lakken på. Dette for å punktere evt. luftbobler.Stryker da fra tørt mot vått, for ikke å få merker etter "kosten" Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 9.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 aaahh.. I C ! Men, bruker du makt eller skitestyrke som Astor ? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 makt eller skitestyrke En god kombinasjon! Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Huff,da , alidal.... Hva har skjedd her..?? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 9.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Tror ikke den bakerste halvmeteren til alidal skulle ha vært med på det endelige bildet... du ser han har pusset ned akter, men ikke lakket der.. til trebåt-lakk-kongens forsvar, osa Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 9.Desember.2008 Del på Facebook Svart 9.Desember.2008 Huff,da , alidal.... Hva har skjedd her..?? Det du ser der er nok bare begynnelsen på badeplatformen, og som Worry skriver er ikke denne delen lakket ennå på bildet........ Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 10.Desember.2008 Del på Facebook Svart 10.Desember.2008 Er ikke din båt epoxy behandlet alidal? Eller forveksler jeg deg med en annen ? sorry if so Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 10.Desember.2008 Del på Facebook Svart 10.Desember.2008 Den er bygget i epoxy/tre, men behandlingen på utsiden er lakk. Det er mye lettere å fikse hvis man er uheldig å komme bort i noe.... Sitér dette innlegget Link to post
rogre Svart 10.Desember.2008 Del på Facebook Svart 10.Desember.2008 Hvilken type av Epifanes lakkene har du brukt Alidal , dette her var virkelig flott. Skal til og pusse opp skøyta til våren og vurderer samme type lakk som du har brukt når jeg ser slutt resultatet Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 10.Desember.2008 Del på Facebook Svart 10.Desember.2008 Hvilken type av Epifanes lakkene har du brukt Det er Epifanes Teaklakk. Mahognien her er jo limt (kaldbakt) så det sprekker ikke. derfor holder det seg fint også. Er bare en lett pussing/matting og et strøk med lakk....... Sitér dette innlegget Link to post
johnson Svart 10.Desember.2008 Del på Facebook Svart 10.Desember.2008 Alidal, skuten din var dritfin, er første gang jeg sier det om trebåt assa Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Oliver Svart 16.Desember.2008 Del på Facebook Svart 16.Desember.2008 "skumgummirulle ruler ! Epifanes er lakken og humøret på topp !" Worry II, hvilken Epifanes lakk bruker du? Jeg har kjøpt inn Blank Klarlakk til bruk på innredningen, men lurer på om teak lakken er bedre egnet. Materialet er mahogny (Sapelli) finer som er beiset og grunnet med en matt lakk. Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2008 "skumgummirulle ruler ! Epifanes er lakken og humøret på topp !" Worry II, hvilken Epifanes lakk bruker du? Jeg har kjøpt inn Blank Klarlakk til bruk på innredningen, men lurer på om teak lakken er bedre egnet. Materialet er mahogny (Sapelli) finer som er beiset og grunnet med en matt lakk. Epifanes Blank Teaklakk (vanelig 1-komponent) http://www.westsystem.no/index.php?sideNav...mp;produktID=58 Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 16.Desember.2008 Del på Facebook Svart 16.Desember.2008 Har brukt Epifanes endel år og har funnet lakken som gir topp resultat og god skitestyrke. Det er nok spesiallakken for toalettseter i teak Astor har fatt i her. Mye god latter bare av en skrivefeil i ny og ne Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 16.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.Desember.2008 Det er nok spesiallakken for toalettseter i teak Astor har fatt i her. Mye god latter bare av en skrivefeil i ny og ne Ja den har jeg ledd mye av også ! Det er en klassiker ! Den bør inn i tråden om de morsomste kommentarene ! Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Februar.2009 (redigert) Siste strøk ! Dørene er ferdige ! Ble veldig bra etter 5. strøk Pokker... nå må jeg gjøre det samme med spisestue-bordet... (søla..) Redigert 19.Februar.2009 av Worry II (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Det der ble jo virkelig flott! Brukte fordriver, eller ble det så fint uten? Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 20.Februar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 Bruker ikke fordriver, men smal skum-rulle. Lar den gå lett uten press på, da blir boblene borte. Tok litt tid før jeg fant den teken, men nå sitter den Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 20.Februar.2009 Del på Facebook Svart 20.Februar.2009 All honør...... den døra blei dritlekker. Det må være morro å være så flink :-) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.