Worry II Startet 11.Desember.2008 Del på Facebook Startet 11.Desember.2008 Helt sikkert ikke fra samme fabrikk ?????? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Daffy Svart 11.Desember.2008 Del på Facebook Svart 11.Desember.2008 Sist jeg hørte produserer Selma sine 4taktere på lisens fra Yamaha... Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Svart 11.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.Desember.2008 Den 4 HK Yamahaen jeg kjøpte i sommer er mitt livs største skuffelse ! Spettakkelet ruster jo... er det mulig ?? Og en annen liten men vesentilg fillesak... Unga mine klarer pokker ikke å dra den i gang !! Tvillinger på 12 år ! Ikke spesielt spinkle, men den motoren er pokker så vrien å få i gang (jeg er 38!!) Noen som vil kjøpe den billig ? Full garanti og servicehefte ! Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Baatlaus Svart 12.Desember.2008 Del på Facebook Svart 12.Desember.2008 Noen som vil kjøpe den billig ? Full garanti og servicehefte ! Nei æsj, er jo yamaha! Omtrent det samme som å prøve å selge en Volvo D serie det vel. UMULIG! Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Tulling16' Svart 12.Desember.2008 Del på Facebook Svart 12.Desember.2008 Det er nok noe høyere kompresjon på en 4-takter kontra 2-takter ja.. Skulle vært en dekompresjonsventil på den. Sitér dette innlegget -Min båt er så liten og havet så stort. Link to post Share on other sites More sharing options...
Worry II Svart 12.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.Desember.2008 Det er nok noe høyere kompresjon på en 4-takter kontra 2-takter ja.. Skulle vært en dekompresjonsventil på den. Den tok jeg ikke, kjølsvin ? Var den relatert til VP`n kanskje ? Eller mener du at jeg skal plugge to av taktene på Yamahan Da blir jo motoren lettere i vekt og å starte også Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
zacroa Svart 13.Desember.2008 Del på Facebook Svart 13.Desember.2008 Nei æsj, er jo yamaha! Omtrent det samme som å prøve å selge en Volvo D serie det vel. UMULIG! Ja du har jo grunnlag for å påstå noe sånt du ... siden den 86 mod yamaha du en gang hadde ikke startet en gang etter som jeg hører, kaster vell egentlig du litt bever i trehus her nå ? (motor på vei til italia, etter å ha skjært seg??) Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
moosewine Svart 13.Desember.2008 Del på Facebook Svart 13.Desember.2008 Få tilbake 2 takterne igjen! Har kjørt 4 HK Yamaha fra Arendal til Skagen uten ett problem! Sitér dette innlegget . Link to post Share on other sites More sharing options...
Baatlaus Svart 13.Desember.2008 Del på Facebook Svart 13.Desember.2008 Ja du har jo grunnlag for å påstå noe sånt du ... siden den 86 mod yamaha du en gang hadde ikke startet en gang etter som jeg hører, kaster vell egentlig du litt bever i trehus her nå ? (motor på vei til italia, etter å ha skjært seg??) Hysj, venter med å offentlig henge ut importør til etter at jeg ser hvordan servicen er... Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.