Jump to content

Julenissen: Er det noen snille båtfolk her ?


oslofjord

Har du fortjent harde båtpakker til jul i år ?  

214 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Boikotter også Salt sine poller... poller som omhandler medtrafikanter vitner om at trådstarter ikke er en sjømann men har kumøkk helt opp til ørene... medseilere er noe annet... Trafikanter har vi på landeveien og ikke sjøen... :lol:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

  • 2 uker senere...

På tide å oppsumere jule-pollen nå 2 dager før nissen kommer.

 

Et uventet men svært interessant poeng er at 15 personer (12.95 %) svarer på spørsmålet "Har du vert snill mot resten av baatplassen.no ?" at "Jeg skriver ikke inlegg i forumet...men krysse av poller er gøy."

 

Noe å tenke på for de mest brautende....i denne stille juletid....

Link to post
Share on other sites

Jeg er overasket over at nesten 25 % har invitert svigermor på sjøen..... Fy F.......... måte på hva en skal ha med :puke:

Heldigvis har hun egen båt, og inviterer til stadighet på nydelig fiskesuppe :cheers:

Ellers har jeg vært snill og grei, og forøvrig får jeg gjøre som jeg vil :seeya:

 

Får jeg GPS nå?

Slik at jeg kan "kjøre" sikkert rundt på fjorden.

Frod'n

Fjellet nytes best fra fjorden

Medlem i SagaKlubben

Link to post
Share on other sites

Er det noen som har svart oppriktig på disse spørsmålene da? I såfall har jeg misforstått hele spøken.

 

Spøk? Dette er jo en vitenskapelig SALT-poll. Det er noe av de mest avanserte sosio-økonomiske analyseverktøy båtsverden kjenner idag. SALT står jo som kjennt for "Statistisk Alternativ - Latterlig Tull", en helt nyutviklet måte å tolke udefinerte meningstrømmer blant båtsentusiaster i lyset av transparent saltvann. Dette er alvorlige greier. :smash:

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...