Jump to content

Opphørsalg 40 - 70 % på båtutstyr


bogsnesen

Recommended Posts

...Trodde ikke det var båtutstyrsforretning der?

 

Aldri hørt om STOR-sjøen og Ransholmen du da....

:tongue:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

...Nord-Odal? :smiley: Trodde ikke det var båtutstyrsforretning der?

Si ikke det;

Var innom Las Vegas for et par år siden (langt inne i US ørkenen) og der fant jeg et skikkelig stort varemagasin for sportsfiske og båtliv :eek:

 

En annen ting er at det KAN bli billigsalg på slike varer her til lands kommende år også.... :rolleyes:

Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim.

Link to post
Share on other sites

Si ikke det;

Var innom Las Vegas for et par år siden (langt inne i US ørkenen) og der fant jeg et skikkelig stort varemagasin for sportsfiske og båtliv :eek:

 

Var ikkje du ved Hooverdamen rett utafør Las Vegas då? Ei demning nesten på størrelse med Mjøsa. Eg var der i fjord sommar, og der var det bra med båtliv og fiske. Og til og med der var det en hjuldamper. :fishing:

 

Og så kunne du sikkert prøvd å fiske frå broene i Venetzia i LV :cheers:

Link to post
Share on other sites

Her var det mange som gjorde seg et kupp eller to i dag. Jeg fikk en del selv også:

 

Gummibåt, veil.pris 4990, jeg ga 600.

cal710075.jpg

 

100 meter med 14 mm polyester tau for 300 kr

lac200700.jpg

 

Oppblåsbare flytevester, 2 stk for 100 kr, veil. pris 990 pr. stk

lac300998.jpg

 

Pluss massevis med gaveartikler, skruer, beslag, årer, lanterner, flagg, osv osv.

 

Det ble solgt kassevis med vaskemidler til 100 kr kassa, verdier for ca 2000.

Bygdetulling med båtførerbevis!

Link to post
Share on other sites

I desse finanskrise tider er det hyggelig å kunne spre litt glede blant båtfolket i aust.

Utsalget og auksjonen eg hadde i Odal i helga svarte absolutt til mine forventninger, og det var to trivlige dager der.

:santa: Resten av varene har eg fått på plass hjå meg. Eg vil takke alle som var innom for god stemning og god handel.

 

Mvh Ole Torbjørn

Link to post
Share on other sites

I desse finanskrise tider er det hyggelig å kunne spre litt glede blant båtfolket i aust.

Utsalget og auksjonen eg hadde i Odal i helga svarte absolutt til mine forventninger, og det var to trivlige dager der.

:santa: Resten av varene har eg fått på plass hjå meg. Eg vil takke alle som var innom for god stemning og god handel.

 

Mvh Ole Torbjørn

Kan eg komme ned bakken å få litt billige ting eg og.

 

Foresten velkommen til forumet..

 

Mvh

John Inge

Fjord 27 AC TMD40

Birchwood 33 Classic 2 X 150 hk Ford Mercraft 19.5 knop
Wellcraft Excel 26SE V8 Starpowr 7,3 IDI 270Hp(270hk) 37 knop.
Firmanavn: Motordeler.com

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...