Jump to content

Hva tror dere min 50hk Mariner 4T 2002 (2004) modell er verdt da?


Båtduden

Recommended Posts

Hei! Har en mariner 50 hk 2002 modell 4-takter som ble kjøpt ny i 2004. Er veldig førnøyd med motoren men den blir litt for liten for båten min når vi skal være 3+ ombord. Så jeg vurderer og kjøpe 70hk+ neste sesong, og da har jeg jo tenkt og selge min 50hk. Så hva tror dere den er ca. verdt? Har vært på alle servicer, og byttet alle slitedeler.

Link to post
Share on other sites

Har din modell EFI eller forgasser?

 

Jeg solgte en 2004mod 60hk 4-t Mariner EFI, motoren var dønn strøken, med unntak av finnen på undervannshuset som det var knekt av en bit av. Motoren hadde gått maks 40-50timer vært på service vært år, og det fulgte med helt splitter ny tank, splitter nye instrumenter og splitter ny kontrollboks.

 

Jeg hadde den liggende ute lenge til 45 000, ikke en eneste henvendelse, satt ned til 40, fortsatt veldig få henvendelser, men det kom en og bydde 38 000 etter den hadde lagt ute i tilsammen 3 måneder, da solgte jeg.

 

Siden din er 50hk og 2002mod (uansett om den ble tatt i bruk i 2002 eller 2004 så er det fortsatt en 2002mod, ergo er den mindre verdt enn en 2004mod), må du jo forvente litt mindre, eller det samme siden din finne ikke er brekt?

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...