Jump to content

Båtrelatert skrivebordsbakgrunn?


Ulv I

Recommended Posts

Du er nok ikke alene nei.. Her er min (sett den før Ulven?) :smiley:

 

Hehe.. lurer på om jeg har sett den en gang.. eller 40 før.. :D Sånn ca hver gang jeg kjører opp eller ned i elva :D

Vel, rett skal være rett, det har hendt at den har vært borte fra plassen, og plutselig tilbake :)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Har du forsøkt Webshots der kan du laste ned bilder, eller bruke dine egne bilder som skrivebordsbakgrunn og skjermsparer. Du kan også få skrivebordsbakgrunnen til å skifte f.eks hver dag.

 

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg kjenner til den der, men jeg liker ikke å blande inn tredjeparts programmer til slikt.. slike ting byr somregel før eller siden til "merkelige" problemer som plutselig dukker opp. Det burde vært en funksjon innebygget i windows, noe alla slik som man kan velge skjemsparer som skal vise bilder fra "Bilder" mappen i x antall sekunder.. :)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Ja, jeg kjenner til den der, men jeg liker ikke å blande inn tredjeparts programmer til slikt.. slike ting byr somregel før eller siden til "merkelige" problemer som plutselig dukker opp. Det burde vært en funksjon innebygget i windows, noe alla slik som man kan velge skjemsparer som skal vise bilder fra "Bilder" mappen i x antall sekunder.. :)

Har brukt Webshots på jobb-pc'n i mange år fordi jeg ikke liker å forlate en skjerm med opplysninger på, dersom jeg må forlate plassen min. Har mange ganger kommet inn på kontoret mitt og truffet besøkende som står som fjetret foran skjermen min og studerer de fine bildene. Mange gjenkjenner stedene på bildene som ruller over skjermen, de fleste er bilder jeg har tatt i og fra båten her på Namdalskysten. Har aldri fått problemer pga. Webshotsen.

 

På bærbar-pc'n min hjemme har jeg et fast bakgrunnsbilde, men samtidig har jeg et miniprogram som viser en lysbildfremvisning av bildene mine på høyre side av skrivebordet. De fleste er selvfølgelig maritime bilder.

 

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Link to post
Share on other sites

Her er min diskrete skrivebordsbakgrunn. Bildet viser Ocean Viking (jobbet selv på Ocean Traveler, forløperen til Viking) 1968/69.

 

ocean_viking_bak.jpg

 

Lars H. :santcheers:

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Det ligger 2 stk. "baatplassen-bakgrunner" i størrelse 2048X1536 til nedlasting HER!

solnedgang2.JPG

 

:seeya:

Medlem i Søndre Kråkerøy Båtforening og "Vraktangen Dram- og Lutefisklag"

Påstand: Isskrape er også båtutstyr! :o)

HADDE tresjark og Sabb 10hk G-modell fra 1990 MED HERLIG LYD! - Har nå konvertert til PLAST! Tromøy 23 m Sabb 2H fra 1975

Walter's HJEMMESIDE ><((((º>

Link to post
Share on other sites

Gandsfjord..

 

Flott bilde, har jobbet der ute noen år, men det var før Oseberg D kom på plass.

 

Du skriver at bildet viser Oseberg B, og det er for så vidt riktig det.

 

Oseberg A (der flammetårnet er ) ligger i midten, Oseberg B ligger til høyre og Oseberg D til venstre i bildet.

 

Mange flotte bilder på denne tråden :smiley:

 

 

Capella.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...