Hansi Svart 16.Desember.2008 Del på Facebook Svart 16.Desember.2008 Er vel neppe CE godkjent den farkosten der. Men har sett mye rart som flyter og som funker greit opp igjennom åra. Sitér dette innlegget Link to post
rasmagn Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Dette er mit skrivebord. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Platformen er Oseberg B. Skal vi være litt pirkete, så er motivet på bildet Oseberg Feltsenter som består av Oseberg A (betong), Oseberg B til høyre og den nyeste av dem Oseberg D til venstre i bildet. Sitér dette innlegget Link to post
NOR_Gandsfjord Svart 17.Desember.2008 Del på Facebook Svart 17.Desember.2008 Akkurat ja. Oseberg B var rundingsmerket i seilingsbestemmelsene. Sitér dette innlegget S/Y Surprise Link to post
Øivind E. Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Dette er min bakgrunn. Kjenner sommerfølelsen kommer krypende inn.. Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Skulle vel helst ha brukt denne, men da blir QB sur... Visste ikke at du har vær på tur med samboeren min Sitér dette innlegget Link to post
Fevik 21 Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Mitt bakgrunnsbilde. Tok dette på første båttur i 2008 Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Visste ikke at du har vær på tur med samboeren min Det er mye jeg har gjort med samboeren din som du ikke vet om!! Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
Brutus Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Hvis det der var bilde av QB, da kan du vel bare fjerne B'en i QB... Sitér dette innlegget Link to post
Miss Amalie Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Glimrende eksemplar av døvstumbukse Sitér dette innlegget Mitt prosjekt - Bygging av Mahogny - Triple Cockpit 22 fot https://baatplassen.no/i/topic/96443-prosjekt-nye-mahognybygg-i-fredrikstad/page-9 Link to post
Tine IV Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Visste ikke at du har vær på tur med samboeren min Trudde det var QB jeg da men , der kan du se hvor feil man kan ta . Har det som skrivebord ombord ,Øko kommer ikke ombord før påske om vi har noe å gå ombord i da . Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Sira Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Dette har jeg brukt i flere år. Finner liksom roen Sitér dette innlegget Samme hvor jeg er , bare jeg er i båten Link to post
Astor Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Øko kommer ikke ombord før påske om vi har noe å gå ombord i da . Tine III Du kan jo vurdere en bobil, Runo. Det hadde vel vært trivlig. Så kan du kjøre ned til oss i gjestehavna.... Akk-jakken er på plass. mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
enter4u Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Det er mye jeg har gjort med samboeren din som du ikke vet om!! Konfronterte samoeren min ang dette, og hun mente du var han med den lille masta Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 18.Desember.2008 Del på Facebook Svart 18.Desember.2008 Mitt, har hatt det som beskytter lenge nå, tatt juni 2007 omtrent utenfor Flesland, Bergen: Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 5.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Måtte lage en til laptopen hjemme også :) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
enter4u Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Feilposting Sitér dette innlegget Link to post
Sonata 7 Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Dette pryder min, nydelig kunsverk Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 6.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Er både bilen og båten din eller? Syns bare den rosa stripa på båten matchet med rosa fargen på lastebilen ;-) Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Øivind E. Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 hehe.. er nok ikke det.. Kunne vært kjekk å ha en bil til å frakte båten med.. Dessuten er det rød stripe, selvom den ser rosa ut.. men det så litt kult ut.. rød/rosa stripe og mye blankpolert rustfritt.. :) Kjenner jeg gleder meg til sommeren, selvom det er noen cm med snø utenfor.. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 jeg synes denne er fin. Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 Her er min bakgrunn...har hatt den på skrivebordet nå siden jeg tok opp båten i november. Det gir både ro og lengsel i sjelen... Sitér dette innlegget Link to post
nimbuster Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 (redigert) Mange svært flotte bilder her....det er jo de beste som oftest havner på skrivebordet. Redigert 18.Januar.2009 av nimbuster (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
osa Svart 18.Januar.2009 Del på Facebook Svart 18.Januar.2009 + en halvåpen box lakk....... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.