Jump to content

Noen som har en Scand dynamic?

sjonkel

Recommended Posts

Som Bavaria.Morten sier, pluss trangt/lavt under taket i for kabinen.

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Hvorfor i hule heite lage en 30 foter uten stikk-kabin????

Dette spørsmålet stillte jeg også til produsenten på ei messe, og han svarte på klingende sørlandsk:

Ja men så e d jo en daycruser da.

:crazy:

Halco 29 1992 - 2007

Bayliner 2855 2007 - ?

CB 66 Racer + div. hver onsdag

Den største hindringa til visdom er ikkje ignoranse - det er illusjonen av å være vis.

Jeg har en 2008 modell (messebåten på Lillestrøm sist år) Det er vår andre - tidligere hadde vi en 2001 modell med KAD 44. Når vi hadde små barn kjørte vi ett annet konsept men som to voksne trives vi svært godt. Fantastiske kjøreegenskaper med 23 graders V bunn. Vi har den nye innredningen ute med 2 stoler i fartsretningen osv - på den forrige hadde vi den tradisjonelle. Vi kjenner til ett par som reiser på ferie med tilsvarende båt med 2 små og de bruker uteplassen i tilegg til cabinen for å overnatte. Men det kommer selvsagt an på hva slags standard og lommebok man ønsker og har. Og ikke minst hvor mange overnattinger man skal ha.

Man behøver ikke å være lei av den gamle, for å ha lyst på noe nytt. :cheers:

• 4 weeks later...

Hei.

Jeg har laget en køye på tvers, forut som 9-åringen vår sover i på fjerde året.

koeyer.jpg

Hovedkøya er også veldig bred, så vi (2 voksne + 2 barn) har hatt grei plass fram til eldstemann ble 12-13 år.

Hlisen Chiba