Pelle Parafin Startet 18.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 18.Desember.2008 Dette synes jeg er en "drømmeskute" http://www.klikk.no/motor/baat/article315005.ece Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Enig ! Men må begynne å tippe lotto, da ! Sitér dette innlegget Link to post
Sun Flyer Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Du må nok vinne opptil flere ganger i lotto for å realisere denne drømmen? Sitér dette innlegget Motorbåt er harry - A. Rosèn Link to post
Worry II Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Sant nok ! Men vi må nok innom en mellomting før vi havner der, Pelle ? Marex 330/350 Scanidinavian Cruiser kanskje ? Eller Riviera 925 ? Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 19.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Enig, men drømme har vi alle lov til.Det er så vannvittig mye fine båter,men jeg har alltid likt Skorgenes, som mest sansynlig er uoppnåelig. Sitér dette innlegget Link to post
torbi Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Dette var fin båt, vinner eg lotto da blir det en saga 385 Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Worry II Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Bra vi er unge, gutter lov å drømme.. ihvertfall før vi har arvet De fleste som kjører disse har vel arvet Sagaen er kongebåt det også ! Sitér dette innlegget Link to post
XP 800 Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Sjekk denne da worry http://www.finn.no/finn/boat/object?finnko...amp;WT.svl=Link Sitér dette innlegget Link to post
All Smiles Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Lykke til.Håper du får din dröm oppfyldt Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Sjekk denne da worry Rette skuta for meg, Paul Men han har priset seg ut på den der! 300` for mye for er 2002 modell ! Sitér dette innlegget Link to post
XP 800 Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Tror ikke det, kjenner karen som skal selge den he he. Båten er 1000% strøken å er kraftig ombygd han skal vist kjøpe seg en skorgenes 350 eller 395 Sitér dette innlegget Link to post
Trophy Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Lekker skute, men bysse bak styrposisjonen i en så stor båt.... Sitér dette innlegget Maxum 4100 scb, Chenette III Link to post
bjorngb Svart 19.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 19.Desember.2008 Fin den nederste dekoren og.... Sitér dette innlegget Link to post
Worry II Svart 20.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2008 Lekker skute, men bysse bak styrposisjonen i en så stor båt.... Det er faktisk en ting jeg liker med Marexene, at byssa ar oppe og ute. Liker ikke løsningen med bysse nede i båten, sånn som på f.eks. Baltic`en. Sitér dette innlegget Link to post
Goran Svart 20.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2008 Kanonbåt!! Var lekker!! Men er det noen som vet om klikk.no fjerner videosnuttene etter en viss tid? Før hadde de en snutt av Skibsplast 690 der, men nå er det kun bilder. Kunne tenkt meg å kikke på den videoen igjen, ettersom jeg nå er en lykkelig eier av et eksemplar. Var etter jeg så den videoen jeg begynnte å kikke etter akuratt den båten, så det er jo god reklame også da... Sitér dette innlegget Selco 11`- Yamaha 15 - Hawk 330 - Yamaha 15 - Askeladden 3050 - Johnson 60 - Rio 550 - Johnson 60 Yamarin 4510- 40 hk Yamaha[/b]Skibsplast 690 - 2,8L Mercruiser Sertifikat: D4 - ROC Link to post
alma Svart 20.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2008 Nå gjelder det å følge med på nrk!!! Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 20.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 20.Desember.2008 Båten så grei ut den men til 5 mill er det mye annet pent å velge i også. Hadde jeg hatt så mye penger tilrådelig for å kjøpe båt hadde førstevalget neppe blitt Skorgenes. Sitér dette innlegget Link to post
XP 800 Svart 23.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 23.Desember.2008 Hei hva hadde ditt første valg blitt Hansi? Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2008 Ikke godt å si, en del å velge i. Muligens en slik, eller en slik en.. Har en liten forkjærlighet for disse kombibåtene til Viknes som er meget praktiske og kan brukes både til turkjøring og litt lett hobbyfisking på vinteren. Båtene skal ikke være alt for store da jeg bruker båten en del alene og driver å kjører en del i trange farvann, spesielt på sommeren. Den ideellle båten for meg børe helst være mellom 30' og 40'. Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 24.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2008 Jeg syns det er en meget pen og elegant båt. Jeg liker den, men reagerer på at det er liten plass innvendig. Det føes trangt inne med bysse bak styreposisjonen og sofaen på bb side. Selv min Meridian på 36 fot har bedre plassutnytelse av salong/bysse. Når man er oppe i en båt på 45 fot syns jeg det skal være plass å bevege seg på, det skal være luftig og det skal være en stor og volumiøs salong i tillegg til en større bysse. Flybridgen var jeg heller ikke så imponert over. Trang i tillegg til at de hadde brukt et altfor stort bord som ikke passet. Skorgenes skal imidlertid ha for at det er en pen og elegant båt å se på med masse flotte detaljer. Det liker jeg. Men til prisen av denne hadde jeg trolig kjøpt meg Meridian 441 eller Princess 42/45... Trolig den førstnevnte da dette er en veldig pen båt med markedets største flybridgebåt og inneplass. Sitér dette innlegget Link to post
Hansi Svart 24.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 24.Desember.2008 Slettes ikke uenig i det Saltkjelen skriver. Sitér dette innlegget Link to post
isbjorn Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 Jeg syns det er en meget pen og elegant båt. Jeg liker den, men reagerer på at det er liten plass innvendig. Det føes trangt inne med bysse bak styreposisjonen og sofaen på bb side. Selv min Meridian på 36 fot har bedre plassutnytelse av salong/bysse. Når man er oppe i en båt på 45 fot syns jeg det skal være plass å bevege seg på, det skal være luftig og det skal være en stor og volumiøs salong i tillegg til en større bysse. Flybridgen var jeg heller ikke så imponert over. Trang i tillegg til at de hadde brukt et altfor stort bord som ikke passet. Skorgenes skal imidlertid ha for at det er en pen og elegant båt å se på med masse flotte detaljer. Det liker jeg. Men til prisen av denne hadde jeg trolig kjøpt meg Meridian 441 eller Princess 42/45... Trolig den førstnevnte da dette er en veldig pen båt med markedets største flybridgebåt og inneplass. Har du vært ombord i den? det har jeg, og jeg kan love deg det er god plass i den! Bordet på flyèn skal vist lages ny på kommende båter, de var ikke fornøyd med den. Har også vært ombord i en slik du har, og jeg kan love deg det er MYE bedre plass i 445èn, men det skulle nu bare mangle, den er jo tross alt 9FOT STØRRE!!! Prinsess`n er fin når man ligger til kai, men når man går sitter passasjerene i kjellerern å ser ingen ting, den er mest laget for flybridge kjøring! Smaken er som baken, ingen er lik!!! Sitér dette innlegget Link to post
lassal Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 For det første.. Jeg har ikke sagt at min båt er større enn Skorgenes 445, jeg har sagt at den har bedre plassutnytelse i salong og bysse - noe jeg fortsatt står ved! For det andre.. Jeg har vært ombord i en Skorgenes 445, hvorfor ellers tror du jeg har uttalt meg om den? Sammenlikn Skorgenes 445 mot Meridian 441, så forstår du godt at 445 er liten.. I tillegg har Meridian 441 en enorm utstyrsliste som standard! (NB! Jeg finner ingen sammenlikningsbilder av Skorgenes 445, men jeg antar at du vet godt hvordan den er - på lik linje med meg. Så da kan du heller få se hvordan konkurrenten Meridian 441 er i salong/bysse og på flybridge! Sitér dette innlegget Link to post
XP 800 Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 ja meridian virker enorm , jeg tenker å bytte i princess eller skorgenes men som dere vet så er det jo svært få som tar i bytte, princess mellom 40-50 fot er jo utrolige fin Sitér dette innlegget Link to post
puddingen Svart 25.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 25.Desember.2008 D ersom jeg hadde vunnet hadde jeg bydd Black Pearl en uanstendig sum for hans båt! DEN ER SÅ RÅ... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.