Jump to content

Snart tiden for ny bruktbåt


sjonkel

Recommended Posts

Jeg er faktisk ikke ramt af finanskrise mm og kunne godt tænke mig en lidt større båd ...

 

Men jeg har jo den nuværende og ville gerne lade den indgå i en handel. Men bådforhandlere er vel tilbageholdende lige nu med at tage en anden båd i bytte eller hvad? Og selv om priserne er faldet på både, så får jeg vel også mindre for min nuværende eller hvad? Er der noget jeg har overset? Hvordan kan jeg maksimere min nuværende situation og få mest mulig ud af at forhandlerne står stille lige nu?

 

 

Andy

Link to post
Share on other sites

Kronekursen gjør vel at import fra GB/USA ikke lenger er like lønnsomt?

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Link to post
Share on other sites

Pundet har da ikke forandret seg i særlig grad i år? Ser ut som den har svingt mellom ca 9,70 og 11 kroner i år og er nå i 10,30. I tillegg er det mye som taler for at kronen skal styrke seg på sikt og pundet svekke seg så selv er jeg overbevist om at GB er stedet å kjøpe dippedutter både i dag og i morgen.

Kurser på de viktigste valutaene over de siste fem årene finner du her;

 

https://www.dnbnor.no/markets/interaktive_v...valutahist.html

 

Og flybillettene til GB koster jo heller ikke allverdens!

 

Legg også merke til at dollaren er tilbake omtrent der den var for 2 år siden og per idag er det langt mere sannsynlig at kronen vil styrke seg mot dollar enn det motsatte, men jeg vet det ikke sikkert!

Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...