Scombrus Startet 19.Desember.2008 Del på Facebook Startet 19.Desember.2008 Det er nå lagt ut nye akterfester ved gjesteplassene i Engelsviken Molo, kraftige moringer med oppstikk til bøyer. Srømmtillkoblingen er inntakt. Ingen avgift. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 19.Desember.2008 Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Ingen avgift ? det har da altid vært avgift der Sitér dette innlegget Link to post
Scombrus Svart 19.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Vinteren er avgiftsfri i gjesteplassene Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 19.Desember.2008 Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Ahh vinteren ja Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 19.Desember.2008 Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Det er nå lagt ut nye akterfester ved gjesteplassene i Engelsviken Molo, kraftige moringer med oppstikk til bøyer. Srømmtillkoblingen er inntakt. Ingen avgift. Hei og takk for sist! Vi kommer vel nedover etter hvert vil jeg tro. Kroa er vel stengt på denne årstiden? Koslig å komme innom Engelsviken. Vi sees! Mvh Astor Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
Scombrus Svart 19.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 19.Desember.2008 Hei og takk for sist! Vi kommer vel nedover etter hvert vil jeg tro. Kroa er vel stengt på denne årstiden? Koslig å komme innom Engelsviken. Vi sees! Mvh Astor Jeg tror kroa stenger Januar og februar, men pling på døra i toppen på Molobakken 33a Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.