Jump to content

krabbeteiner i motorrom..?


coco

Recommended Posts

Muligens et veldig merkelig spørsmål, men er det ok/forsvarlig, gitt at det er plass, å oppbevare sammenleggbare krabbeteiner i et motorrom?

Har store problemer med å finne plass til fiskestenger/et par teiner/fiskeskrin i Askeladden 705 Voyager. Lurer på om slik oppbevaing er fy fy fy eller

ok dersom man gjør det på en skikkelig måte, får det festet ordentlig uten å komme i konflikt med motor/utstyr :rolleyes:

Askeladden 705, 4,2L Mercruiser

Link to post
Share on other sites

En ting som er viktig å passe på hvertfall er at ingen av de bevegelige delene på og ifm. motoren kan komme borti noe.

 

Når det er sagt har jeg krabbeteinene min på dekk til enhver tid, unnatt når de er nede på havets bunn da så klart ;)

 

Det er ikke så lurt å få lukt i teinene. Jeg pleier å ha teinene i sjøen en stund før jeg begynner å bruke de for at de skal få "gå seg til". Hvis det lukter diesel og olje av de tror jeg de vil fiske dårligere.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...