Jump to content

fjernstyring til suzuki 9.9

meldaln

Recommended Posts

Er det strøm på påhengeren?? Og hva slags "fjernstyring" mener du?? Bare sånn at du kan skru den av eller sånn at du kan svinge og styre gass/gir også??

PS: er vel litt kjipt om du kommer borti knappen midt mens ungene er ute på fjorden og hopper på bølgene...

Navn: Erlend

Sted: Bergen

Båt: Viksund with 320 rider

Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk

Eg monterte fjernstyring på min Suzuki 9,9 i fjor (viss ikkje det er to år sidan :confused: ).

Til motorkontroll brukte eg:

- Kontrollboks

- Girkabel

- Gasskabel

- Kuleledd x2 (ein til gasskabel og ein til girkabel)

Til styring brukte eg:

- Ei brukt Teleflex-snekke(liknar på denne )

- Styrekabel

- Hekkfeste

- Endeledd

Sjølve ombyggings-kit'et, altså fester til kablar og diverse andre smådelar som må til for at fjernstyringa funker, laga eg sjølv. Desse delane er ikkje spesielt vanskelig å lage, og dei er svindyre viss du kjøper dei av ein Suzukiforhandlar. No veit eg ikkje kva årsmodell du har (min er 87), men eg kan godt ta nokre bilete av desse ombyggingsdelane viss du vil.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

my_ads.gif

Det er en 2005 dt 9.9 jeg har.Har begynt med ombyggings-kit'et. Jeg er halvveis med det ti giret, men jeg lurer på hvordan jes skal gjøre det til gassen....? Jeg har sjekket pris på dette kit'et men det fant jeg ut ikke var billig :nonod: Det kostet 2000,- for ombyggings-kit'et til suzukien :nonod::crazy::cryin: så jeg prøver å fikse det selv, men det hadde vart gøy og sett bilder av ombyggingsdelene dine Sinten :flag: Det hadde kansje jort det lettere å lage de delene til min motor :cheers:

Tror jeg trenger de samme delene som deg til gas/gir.Og styringen trenger jeg bare en "lenkearm" som de kalte det på forhandleren,for på min motor går styrekabelen igjennom motoren.

Sjå der ja, den der såg jo skikkelig proff ut :yesnod:

Eg har vore så opptatt med kakeeting i jula at eg har heilt gløymt å legge ut dei bileta eg skulle. :blush:

Men sånn "just for the record" så kan eg no legge dei ut no, medan eg hugser det.

2009_0101haust_vinter_20080027.jpg

2009_0101haust_vinter_20080028.jpg

Som du ser er mi løysing veldig enkel samanlikna med di. Eg tok berre ein 10 mm bolt som eg bøyde 90 grader. Har også brukt ein fastnøkkel som fulgte med nokre IKEA-møblar som "stag" :lol:

Ser du skriv at det er verre med styrekonsoll. Vel, viss det er noko du lurer på angåande styrekonsoll så må du berre spørje om det òg. Skal i såfall prøve å vere litt raskare å svare då :wink:

my_ads.gif

Viss du vil spare litt pengar kan du jo prøve å støype deg ein konsoll i glassfiberarmert polyester. Viss du ikkje er avhengig av at den skal ha fullt så runde formar som orginalkonsollen får du nok det greit til. Du får heilt sikkert til å lage ein lik orginalen også, men det vil nok vere litt vanskeligare.

Viss du orker å lese deg igjennom denne tråden frå når eg støypte konsoll (er litt rotete), så får du sikkert litt tips om korleis dette kan gjerast. Er vel eigentleg innlegg 48 og utover som omhandlar styrekonsoll.

my_ads.gif

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...