Jump to content

Har dere fått noe maritimt til Jul?


Brizo

Recommended Posts

Ble boken om Berserk gjennom Nordvestpassasjen... :flag:

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

 

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk et vinopptrekker-sett av Loveboat. Nå slipper vi å låne vinopptrekkeren mer.

Havneguiden 1 hadde jeg fra før og vil trolig bytte det Havneguden 2 som strekker seg fra Langesund til Lindesnes.

Et flott messing aksebeger med et stort ratt påmontert er allerede på plass ombord.


Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16.
vimpel_entusiast_signatur.gif

Link to post
Share on other sites

Jeg fikk et motorhavari! :headbang: Dvs: Var ute på første juledag for å lufte båten litt, da slangen til oljekjøleren hoppet av. Blåste ut all olja, motoren stoppet, og står nå fast! Og jeg som brukte hele siste vinter til å bytte motor!!! :headbang::headbang::headbang:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Fikk på selve afta en fiskestangholder til å skru på rekka. Men noe tidligere var jeg julenisse til båten og fikk kjøpt meg 5 store badehåndklær og 2 fleecetepper med Hydromarin 6020 innbrodert :cool: . Og idag var jeg ute og kjøpte el.vinsj til hengeren pluss nødv. utstyr for penger jeg fikk til jul. Så nå blir det enkelt og fjernstyrt å dra opp båten :wink: ...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Har i en tidligere tråd spurt om litteratur til D5L. Det ble da nevnt at "Fritidsbåtskipperen" av Gunnar Ulseth, er et bra valg. Jeg satte den på lista og visst dukket den også opp under treet!! :smiley: Må bare fullføre "Veien til båtførerprøven" for andre gang, et par "Vi menn båt", så snakker vi...

 

Fortsatt god jul!

Link to post
Share on other sites

Bok om Berserk til Valhall og gjennom Nordvestpassasjen (som jeg hadde begge av fra før og fikk byttet til annen maritim lektyre), båt-dørmatte med anker, nøkkelring som blåser seg opp under vann, Nato-genser, to ullskjorter, lue og sokker. Og jeg har ikke en gang kjøpt båt ennå :)

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...