Jump to content

Har dere fått noe maritimt til Jul?

Brizo

Recommended Posts

Så får vi håpe du ikke får bruk for julegaven din med det første Targa 23.1.

Velkommen på BP skal du i allefall være

Fjord 26AC,  FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9.

ad. planlegging:

"Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP

"Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson

Det ble en sårt ønsket elektrisk septikpumpe Jabsco til jul i år.

Fikk liten forståelse for ønsket: Ingen kan vel ønske seg septikpumpe til Jul. Joda det kan jeg.

Så nå midt i poleringen koser jeg meg litt med nye septikslanger rengjøring av septiktank, og selvfølgelig montering av ny septikpumpe.

Per Harald :flag:

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Jeg ble totalt overasket og satt ut av en drøm av en superduppeditt julegave for båtfikling. Nå kan jeg se rundt hjørner og inne i alt som har et hull på en drøy cm. Cool!

ssmv2_17_beauty.jpg

Har allerede hatt nytte og ikke minst glede av den da jeg igår trakk fram ledning på plasser det egentlig ikke var beregnet å komme fram. Jeg holder på å lage og montere sensorer på stabilisatorene slik at jeg kan følge med på bevegelsene på conning monitor på broen. Med historisk graf selvfølgelig, slik at jeg kan finne mest harmoniske fart og kurs. :crazy: Ja, ja, men jeg har det ihverttfall gøy!

Her i huset ble det noen maritime pakker til jul: :yesnod:

Nytt sengtøy med maritims mønster (pirater), maritimt bilde med robåt og fiskestang, skipsklokke, Havneguiden Lindesnes-Bergen og boka "Seil og Riggtrim"! Snill nisse! :lol:

Ha en fin dag!

Mvh

Bertha

Tidligere båter: Mørebas 7200, Bella Falcon Fantino 26, Viksund 310 St. Cruz

Jeg ble totalt overasket og satt ut av en drøm av en superduppeditt julegave for båtfikling. Nå kan jeg se rundt hjørner og inne i alt som har et hull på en drøy cm. Cool!

ssmv2_17_beauty.jpg

Hva kalles denne saken, og hvilket merke er det?

Er jo veldig kjekk å gi i gave til en som "har alt" :smiley:

How is education supposed to make me feel smarter? Besides, every time I learn something new, it pushes some old stuff out of my brain. Remember when I took that home winemaking course, and I forgot how to drive? - Homer Simpson

submiss blog

Jeg fikk Fein-sett av unga. Kjempegave! (Nå må jeg nok hjelpe til med oppussinga av leiligheten :headbang: ).

Av kona fikk jeg en Eagle Cuda 168 Sonar. :smiley: Har en slik fra før, så nå skal det bli en egen på flybridgen. :yesnod: Hu var nok lei av å høre banninga hver gang jeg måtte flytte sonaren mellom styreposisjonene oppe og nede :blush: Det var jo slitsomt. :sweat:

The best christmas ever! :cheers: "

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...