ut mot havet Startet 26.Desember.2008 Del på Facebook Startet 26.Desember.2008 Fekk havari på min Leyland motor og har kjøpt meg ein brukt motor, men det er eit problem, flensen er ikkje lik på gammel og ny gir. På båten min er akslingen 32,5 mm etter det eg kan måle. På den motor/giren som eg har kjøpt har det vert aksling på 30 mm. Dermed kan eg ikkje bruke nokon av flensane. Kva er enklaste måte å få dette til på? Må eg kjøpe ny flens? dette er ein klemflens. Kvar kan eg få tak i ein ny flens? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
eysteind Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Kan du dreie ned akslingen? Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ut mot havet Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 dersom eg skal dreie ned akslingen må eg ha båten på land. Tenkte eg skulle skifte maskin med båten på sjøen. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
horg Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Hva med å dreie/borre den "nye" flensen fra 30 mm til 32,5 mm , hvist den har nok godstykkelse Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ut mot havet Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Ja var inne på tanken å dreie ut den nye flensen men det viser seg at det er for lite gods inn til skruane som skal klemme til. Kan eg bruke ei plate mellom gir og akslingflens? Det vert jo noko styr. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
horg Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Er den nye motoren m/gir samme som det gamle? bytte om flensene evnt. bytte girene Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Ny klemflens kan du få hos blant annet Sleipner i Fredrikstad. Eller så kan du vel få dreid en overgangsskive. Det gjorde jeg på Hulda. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ut mot havet Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Kan du beskrive korleis du gjorde det på Hulda? der du brukte ei overgangskive. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Hulda Svart 26.Desember.2008 Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 Ikke bare beskrivelse, du kan få bilde!!! I bakkant av gearet ser du en boltkrans. Denne kransen av bolter er skrudd inn i den sort 'kloss' som er skiven jeg snakker om. Denne skiven har også inndreid styrekanter mot gearet og CAV-leddet. Jeg brukte denne løsningen da CAV-leddet ikke passet mot flensen til gearet. Helt til venstre i bildet er braketten for thrust-lageret. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
ut mot havet Svart 26.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 26.Desember.2008 dette ser ut som ei grei løysing. Takk for bilete og god hjelp. Sitér dette innlegget Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.