Ulv I Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 GSM kamera alarm i båten er effektivt ja. Fikk nettopp bilde fra min båt med et fjes på.. men det var bare han som jeg har båten hos som var inne å tittet. (han hadde spurt først) men lot kameraet stå på vakt for å se om det funket bra.. og det gjorde det gitt.. hehe.. Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
Guest Avmønstret# Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Det er veldig enkelt å stoppe denne typen tyverier, øke straffene for grovt tyveri og innbrudd. Dokumenter/sannsynliggjør ett område hvor økte straffer ifht grov kriminalitet har fungert i Norge. Eller er det bare den vanlige FRP`ske kvasireligiøse "ondt skal med ondt fordrives" retorikken? I såfall er vel sharialovene noe å gå etter, kanskje de slutter å stjele hvis man hugger henda av de? Her har vel FRP og ekstreme muslimer noe å enes om, samt i homopolitikken osv. På tide med ett FRP muslimsk forbund? Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Dokumenter/sannsynliggjør ett område hvor økte straffer ifht grov kriminalitet har fungert i Norge. Eller er det bare den vanlige FRP`ske kvasireligiøse "ondt skal med ondt fordrives" retorikken? I såfall er vel sharialovene noe å gå etter, kanskje de slutter å stjele hvis man hugger henda av de? Her har vel FRP og ekstreme muslimer noe å enes om, samt i homopolitikken osv. På tide med ett FRP muslimsk forbund? Er det ikke mulig å slutte med denne nedrakkingen av et politisk parti du ikke liker? Jeg regner da med at du har fasiten på hvordan vi skal få bukt med disse hersens kriminelle individene, siden du blankt avviser andres forslag? Uansett, så trengs det ihvertfall et mere synlig politi, samt en mulighet for å få tak i de når en trenger hjelp. Der mangler det mye pr. idag! Sitér dette innlegget Link to post
VO`n Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Konsekvenser, det er noe som fungerer..... Uten å mene noe om strafferammer, FRP og andre ting så er vel alle skjønt enige om at ressurser hos politiet er der behovet ligger. Hadde det blitt en merkbar bedring der og større konsekvens for de som blir tatt hadde det kanskje blitt noe bedre? Sant som sies, det er jo rene hotell oppholdet i fengsel her i Norge en i øst Europa der mye av folket kommer fra. Hadde alle blitt utlevert til sitt hjemland (det var vel ett tema som var oppe i politikken for en tid tilbake), x-antall års karantene før de fikk lov til å komme tilbake til Norge hadde kanskje fungert? Sitér dette innlegget Link to post
enter4u Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Etter at flere har sett gjennom båtene sine, så er det konstatert hærverk og tyveri fra 6 båter Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Konsekvenser, det er noe som fungerer..... Uten å mene noe om strafferammer, FRP og andre ting så er vel alle skjønt enige om at ressurser hos politiet er der behovet ligger. Nå blir vel ikke konsekvensene større av at politiet får høyere lønn? Lave straffer har vi nå hatt i flere tiår og det virker ikke (det ser vi av kriminalstatistikken), det er tydelig behove for nytenkning, strengere straffer er det jo nærliggende å tenke på. Leste om østeuropeere som hadde brutt seg inn via tak og vegger, hvis de fikk stjålet varene tjente de, hvis de ble tatt fikk de mer i lommepenger enn det de kunne forvente hjemme ifølge aktor "en vinn vinn situasjon", det synes klart (for meg ihvertfall) at dette ikke er en situasjon som vil gjøre tyveri mindre attraktivt for disse menneskene.... Sitér dette innlegget Link to post
ohm Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Detektor for kabel og trådløse kameraer. Jøss, jeg trodde ikke det fantes jeg :) Stilige saker! Visste ikke at et kamera sendte ut detekterbar stråling. Sitér dette innlegget Link to post
EmilIA Svart 14.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 14.Januar.2009 Etter at flere har sett gjennom båtene sine, så er det konstatert hærverk og tyveri fra 6 båter skyt og grev ned! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.