Jump to content

Har noen brukermanual til orange eberspächer ?


Gurba

Recommended Posts

Hallo !

 

Jeg skal ta service på en gammel eberspächer i nyanskaffet båt. Har sømfart gamle "tråder" etter link til brukermanual. Jeg vet ikke hvem type den er, men om jeg sier; orange og ca 75-79 mod så vet vel sikkert mange her hva det er snakk om...

 

Syns den virker veldig enkel og grei med tanke på elektrisk. Kun et oversiktlig hella rele med av og på knapp med mulighet for å legge inn en termostat i serie med bryteren. Fant maken til den jeg hadde på Finn: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...folderId=479952

Kjøpte den for å ha reserve deler eller mulig jeg monterer begge 2 :smiley:

 

Har noen noen tegninger eller brukermanual hadde det vært fint.. heter den x1 eller x2 ?? Forrige eier sa den var på 1700W

 

Godt nytt år.

Link to post
Share on other sites

Tysken er det så som så med.. :crazy: Fikk NG- på alle prøver, men pappa ba med læreren på båtur husker jeg og vips ble karakteren svak meget :smash: . Men det er jo også en god del år siden...

 

Det som jeg er ute etter er drivstoff forbruk / luftmengde / strømforbruk sånne ting..

Har googlet på manualer og eber men har ikke greid å finne noe. Dette er det ikke hast med men blir vedlig glad for alt jeg kan få...

 

Takk for svar

 

 

andershaaby@hotmail.com

Link to post
Share on other sites

bare løfter denne da jeg også er interesert i manualer

 

Har disse

Eber_D3LC/D3LP/ B3L/ B3L_montering-buk_og_vedlikehold.pdf

 

Eber_D5LC/ B5LC_montering-bruk_og_vedlikehold.pdf

og den gode gamle oransje bare jeg får kjørt den gjennom PDF kverna.

Eber_D4L_montering-bruk_og_vedlikehold

Kokekyndig maskinist kjent på kysten.

Link to post
Share on other sites

  • 2 år senere...

Har dere bruksavsning på oransje eberspåcker x2 diesel og feilsøking også. jeg har problem med min x2 som ikke vil tenner på og elvfiter går og går men pumpa tikker bra ved test med batteri men selv kontrollboks står det og suger ikke diesel inn.... hva var det jeg skulle ha gjordt egentlig?? jeg har mitt link her MB608 Håkon

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...