Jump to content

Pokerrun i Kristiansand til sommeren?

Odmar

Recommended Posts

Slik som de hadde her i Stavanger-regionen sist sommer? Med doddas-guttaboys i Hydrolifter og med leide blondiner som må vise seg fram. Og vræler fjorlangs og gjør det utrygt for alle andre som prøver å nyte en goværsdag?

Jo, fint det. Bare vi slipper det her oppe :wink: ...

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Hvis tanken er pokerrun av typen man gjerne ser i Miami med 50+ knops værstingbåter kan jeg vel styre min begeistring.. Må ha poster langt uttaskjærs da..

Ellers er det vel plenty med fartsbåter blandt sørlandets mange rikmannsfamilier. Skulle være interesse nok vil jeg tro.

Om noen vil gjøre det på en mere folkelig måte så alle kan delta med alt fra joller og snekker til seilbåter og fartsbåter er jeg med.

.

.

bmhe

Jeg synes Poker run er helt topp, Florida, fint vær, overmotoriserte penisforlengere, halvnakne kvinner og noen helikoptre som svever på himmelen.

Men så er jeg ikke tilhenger av kopier som ender opp som importert halloien hvor barn og unge med sukkersjokk og fedme går rundt og ber om mer mens halve befolkningen reiser på hytta eller slukker lyset og låser dørene.

Jeg tror det enten må gjøres ordentlig eller la vær. :smiley:

• 4 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...