Odmar Startet 29.Desember.2008 Del på Facebook Startet 29.Desember.2008 Hvordan er stemningen for å arragere ett Pokerrun i Kristiansand til sommeren? Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Kjetil1 Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Slik som de hadde her i Stavanger-regionen sist sommer? Med doddas-guttaboys i Hydrolifter og med leide blondiner som må vise seg fram. Og vræler fjorlangs og gjør det utrygt for alle andre som prøver å nyte en goværsdag? Jo, fint det. Bare vi slipper det her oppe ... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
tom-ass Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Hva er et Pokerrun? Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Kodvaag Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Jeg stiller, med nyskrapa bunn og fabrikkny turbo, hvis ikke han her kommer: http://www.friddemartin.net/~w475223/fanny/index.html Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Brutus Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Hva er et Pokerrun? Fise rundt i båten med 5 innlagte stopp, hvor du får et kort på hver stopp. Den som har den beste pokerhånda når de kommer inn vinner. Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Hva vinner de? Et "get out of jail free card" ...? Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
johnson Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Brynjar Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Hvis tanken er pokerrun av typen man gjerne ser i Miami med 50+ knops værstingbåter kan jeg vel styre min begeistring.. Må ha poster langt uttaskjærs da.. Ellers er det vel plenty med fartsbåter blandt sørlandets mange rikmannsfamilier. Skulle være interesse nok vil jeg tro. Om noen vil gjøre det på en mere folkelig måte så alle kan delta med alt fra joller og snekker til seilbåter og fartsbåter er jeg med. Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
2nd Trikker'n Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Hva er et Pokerrun? Har det noe med Pokemon å gjøre? Sitér dette innlegget Link to post
Odmar Svart 29.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Selfølgelig skal det legges opp til høy familie hygge. For å begrense det noe kan det legges inn min tid eller noe. Men hvorfor ikke - får jo ikke mer gøy en det en lager selv.... Nestegang lager vi Pokemon run - det er jo ett kortspill det og... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Brynjar Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Kabalrun? Sitér dette innlegget . . bmhe Link to post
Odmar Svart 29.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Ja det er for de ensomme, stiller i samme kategori som brevsjakk!!!!! Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
logget av Svart 29.Desember.2008 Del på Facebook Svart 29.Desember.2008 Jeg synes Poker run er helt topp, Florida, fint vær, overmotoriserte penisforlengere, halvnakne kvinner og noen helikoptre som svever på himmelen. Men så er jeg ikke tilhenger av kopier som ender opp som importert halloien hvor barn og unge med sukkersjokk og fedme går rundt og ber om mer mens halve befolkningen reiser på hytta eller slukker lyset og låser dørene. Jeg tror det enten må gjøres ordentlig eller la vær. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Jeg kommer gjerne å titter med familien min! Høres gøy ut Sitér dette innlegget Link to post
csvirus Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Blir kanskje litt spett med 14fot og 50hk eller? Joda hadde vært gøy det, driver og leter litt på finn nå etter hvilke båt jeg må stjele for og ha noe og stille opp med Sitér dette innlegget Link to post
sodne Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Nestegang lager vi Pokemon run - det er jo ett kortspill det og... Handle ikkje om å ha familiehygge, handle vel mest om å treffa den mentale alderen til deltagerene. Derfor pokemon passe bra. Sitér dette innlegget stå i ro båt! Link to post
johnson Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Hvis tanken er pokerrun av typen man gjerne ser i Miami med 50+ knops værstingbåter kan jeg vel styre min begeistring.. Det er jo det det er da! men tror heller det er 60 knop + hvis det er ordentlig pokerun assa Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Odmar Svart 30.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Hele poenget med det er vel egentlig å ha det gøy.......det er hvertfallmitt utgangspungt for livet. Leter etter steder som kan hjelpe meg på veien for å bli en gla gutt istedenfor å finne feilene og fokusere på det negative..... Sitér dette innlegget Jo fler leketøy, jo bedre... Link to post
Kjetil1 Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Joda, det er kjekt å være glad, men ikke på andres bekostning! Synes det blir litt feil hvis det blir slik som det var her sist sommer. Da var det ganske mange som IKKE var særlig glade i kjølvannet... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
johnson Svart 26.Januar.2009 Del på Facebook Svart 26.Januar.2009 Som hvem da?? Sitér dette innlegget Navn: Erlend Sted: Bergen Båt: Viksund with 320 rider Motor: Mariner Viking 9,9 (15) hk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.