Arild Iversen Startet 30.Desember.2008 Del på Facebook Startet 30.Desember.2008 Driver å lager merkeskilt til taustopperne, og så ble det blankt da jeg kom til lina som går til baugen og som justerer forliket av gennakeren Kan det være tag line eller noe i den retning? Mener å ha hørt et engelsk navn på den... Sitér dette innlegget Link to post
Mergulhito Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Halsline? Nederste hjørne av et seil kalles hals på norsk. Engelsk ord for hals er tack. Sitér dette innlegget Link to post
Trond Aasvoll Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Hals line?? Sitér dette innlegget Tidligere nick "De Cåsta". Motto: Holde høyden og speed'en, sove minst mulig, og legge båten foran seg, aktenfor fortest mulig. Så en slipper å se den mere. Samtidig, å ha det veldig Gøy. Mine interesser er Short handed seiling. Jeg liker å Seile mest mulig. Eller ta seg en seiltur "Rundt Nordpolen". Jeg liker ikke Å ligge for lenge i havna. Link to post
Arild Iversen Svart 30.Desember.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Tror bestemt det var "tack line" Seilmaker Iversen i Bergen kalte denne lina. Det høres ihvertfall kjent ut.... Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 30.Desember.2008 Del på Facebook Svart 30.Desember.2008 Pakk opp gennakeren din , i ene hjørnet står det ofte tach og i andre hjørnet Clew , løsningen er nær hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.