Pettter Startet 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Startet 30.Desember.2008 Er det noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig pressening.Har prøvd div i fra biltema,men dette blir litt som en vits.Har en sea ray 34. båten er 3,70 bred. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Kjøpte selv på Maritim tidligere i høst til en båt på 34 fot, tung nok til å henge greit og lett nok til å få den over stativet. Sitér dette innlegget Link to post
LM 605 Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Maxbo har solide tykke pvc presenninger til rimelige priser sammenlignet med mange andre. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Biltema har 2 typer som jeg har sett ihvertfall , jeg kjøpte en tykk grønn med maljer i der i høst , den koster noen kroner men virker veldig solid , en kompis har brukt samme i etpar år og er veldig fornøyd. Sitér dette innlegget Link to post
Salt Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Er det noen som har tips om hvor jeg kan få kjøpt en skikkelig pressening.Har prøvd div i fra biltema,men dette blir litt som en vits. De tunge presenningene fra Biltema (vekt rundt 600 g/m2) anser ikke jeg som en vits. Jeg har brukt slike i flere år, både i opplag på sjøen og på land. Sitér dette innlegget Jan, Hvaler. Båter: 1977-2016 kano; 1987-1994 Nidelv 24; 1994-2009 Hvalerskøyte 29'; 2008 -- Winga Princess; 2016 -- kajakk Link to post
Ulv I Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Jeg har også brukt den tunge biltema presenningen i andre året nå, og den er like fin og holde skikkelig. Unde den har jeg en tynn som dekker hele båten, også har jeg den tykke over det åpne område i båten. Så jeg kan fint anbefale den tykke presesnningen fra biltema. Her er bilde av båten med den på: Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
nordan family 27 Svart 30.Desember.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Malfix har greie 650 g/kvm preseninger til OK pris. Jeg har min nå på tredje eller fjerde året og den er grei. Synes maljene opprinnelig så litt stusselige ut - men ingen har røket og det ser ikke ut til at de skal det heller. Betalte vel 2900,- for 6x10 meter den gangen. Har tidligere også hatt OBWiik presenninger. Solide greier - men en meget dyr sak. Mitt forslag er Malfix. Sitér dette innlegget Link to post
Pettter Svart 30.Desember.2008 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Desember.2008 Vi bor ved mjøsa,og der hender det seg at det kommer en del snø. Det jeg mener er at å legge flere presenninger etter værandre er lite heldig i forhold til vind og vær.Jeg har nå 3 stk 9X6 m.Disse rekker da såvidt ned til fenderlista.men er så tynne at dem blåser og blafrer og ryker.Det jeg er ute etter er en på ca 12-14 m x 9.Som det går og håntere,og få opp på stativet.Vil helst ha hele båten pakket inn,da vi har gardermoen ganske nærme,og mye sot i fra dette. Sitér dette innlegget Link to post
wave Svart 1.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 1.Januar.2009 Har selv presenning fra OB Wiik, laget etter mål. Fikk den delt i tre der de skjøtes med maljer og borrelås. Fine detaljer, som et ekstra innvendig skjørt med maljer i overkant av fenderlisten som man da gjør fast presenningen til båten. Slipper derfor plastkannene. Ulempen er prisen. Sitér dette innlegget Link to post
Vierskjær Svart 2.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 2.Januar.2009 Etter flere år med billige presenninger fra Claes Olsson og Biltema, investerte jeg litt ekstra i en 650 g/kvm presenning fra OB Wiik, - de forhandles bla.a. av Proff partner http://www.obwiik.no/default.asp?V_DOC_ID=760 Jeg er meget fornøyd med denne som ikke har rikket seg i høststormene. Men nå kommer det jo litt an på om du skal ligge inne eller ute, og hvor værhardt det er der du ligger. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.