ares Startet 31.Desember.2008 Del på Facebook Startet 31.Desember.2008 Ønsker å plassere ankertau og anker i egen kasse av glasfiber / plast eller andre matrialer på badeplattformen. Er det noen som vet om det er firma som forhandler sånne, eller kjenner produsenter som lager sånne etter mål ??? Sitér dette innlegget Ares Link to post
Naurstad Svart 31.Desember.2008 Del på Facebook Svart 31.Desember.2008 Marineshop har slike kasser Marineshop Sitér dette innlegget Naurstad sin hjemmeside Link to post
roaldbj Svart 31.Desember.2008 Del på Facebook Svart 31.Desember.2008 Seatronic har ankerkasser som kan justeres til badeplattformen. Sitér dette innlegget Link to post
dorgefart Svart 31.Desember.2008 Del på Facebook Svart 31.Desember.2008 Hei Roald, takk for "hjelpen" her. Jeg vil bare nevne at kassene våre finnes i 2 forskjellige høyde størrelser, men må kappes til på lengden for å passe 100% til akterspeilet. Kassene har støpt inn forsterkinger i front og på topp for montering av rulle/vinsj. En løs kasse og feste braketter ligger på 3400,- Sitér dette innlegget Link to post
ares Svart 1.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 1.Januar.2009 Godt nyttår og takk for svarene. Men jeg er ute etter en kasse som er ca. 40 cm. lang, 100 cm. bred og inntil 50cm. høy. Sitér dette innlegget Ares Link to post
dorgefart Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 ILAS lager tanker at stål/rustfritt på mål.. Sitér dette innlegget Link to post
ares Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Skulle gjerne hatt den i plast,glassfiber eller teak. Har sett at det finnes noen båter som har i teak, men jeg vet ikke hvilken båtmerke. Sitér dette innlegget Ares Link to post
Hansi Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Hvorfor ikke lage en selv og plastre den. Burde ikke være så forferdelig vanskelig, dessuten får du den akkurat slik du vil mht mål. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.