Superkul Startet 2.Januar.2009 Del på Facebook Startet 2.Januar.2009 har kjøpt 2 nye stoler til oppå flygern og lurte på om noen har erfaring hva man fester di med de skal jo stå nesten nedpå gulvet så stolstativ med rør etc er ikke aktuelt har noen prøvd slik svivel som stolen kan rotere på?? di trinnløse blir di for slarkete og stolen fyker rundt?? Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
olpi Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Noe slikt bare litt større og i syrefast? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 2.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 jepp - noe slikt jeg tenkte på - di har slike på maritim + en med 12 innstillinger men jeg lurerpå om di uten noe låsing etc bare blir slitsomt og svinger hit og dit når man er utpå Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
M/S Bastard Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Blir nok rimelig håpløst med en uten låsing ja Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Jeg har en sånn snurredings i snekka, og det fungerer helt fint for min del! Greit å kunne snu seg rundt litt, og skifte sittestilling i blant. Setet står også stort sett i ro når jeg ikke sitter på det, så det snurrer ikke veldig lett. Men lett å bevege. Så jeg tror jeg hadde gått for den løsningen. Det enkle er ofte det beste, sies det jo... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
olpi Svart 2.Januar.2009 Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 Elller så kan du jo ringe HIT og spørre om de kan ha noe du kan benytte. Mye fikse ting for handikappede som kan være nyttig for andre også. LAFINTO er jo nærmere og de kan kanskje også ha noe du kan benytte? Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 2.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 2.Januar.2009 jeg bestillte enkle svivere så får jeg mikke det til blir det bra koster det meg bare 300 nok for 2 stk - og da går det an å gjøre om Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.