Moses Startet 2.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 2.Januar.2009 Etter at toppen røk, fikk jeg tak i en ny, fikk den planet og monterte det hele sammen etter alle kunstens regler. Etter 2 min begynte den å fuske og det kom igjen symptomer toppakning-problem. Årsaken ser dere på bildene. Regner med det er lite å gjøre. Men det finnes jo mange kloke hoder der ute, så jeg tenkte jeg kunne høre om det finnes en måte å redde motoren på, før den kasseres.. Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 3.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 3.Januar.2009 Det er vel muligheter for og få sveiset den på skulle jeg tro, men er vel mulig du må demontere litt Sitér dette innlegget Link to post
johnson_90 Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 her ser du ut til at "kanten" rundt er inntakt. Ville derfor kjøpt ny topppakning og testa om det gikk bra. jeg ser at det på øverste sylinder er en del tæring, men jeg tror det går bra. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Her er et av boltfestene til toppen borte. Du vil aldri få toppen tett uten dette. Å finne noen som kan sveise dette tror jeg blir vanskelig. Motoren er såvidt liten og gammel at dette ikke er å prøve å koste mer på. Kjøp deg heller en annen brukt en som er iorden.... Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.