Jump to content

Nye instrumenter i gammel båt


sofa

Recommended Posts

Hei og godt nytt båt år

Driver og planlegger en liten oppgadering av instrumentene på min fjord 24 w , og da det ikke er alverden til plass og jeg har 2 motorer så blir det fort fult. Ønsket mitt var å finne noe som var kompakt og kunne monteres til høyre på instrument panelet , slik at jeg får plass til en 10" plotter til venstre :lol: . Livosi marine har noen 4-1 instrumenter og doble turtellere, Er det andre alternativ ??? Jeg rekner med at livorsi er av god kvalitet ?. Er det noen her som hvet hva de koster ?? :seeya:

Link to post
Share on other sites

Hei! jeg driver også og leter etter instrumenter, noen som er fine, billige og bra såklart! fant de jeg tror du tenker på til 176 dollar på Livorsi Marine Eller så har jeg sett noen fine på www.classicinstruments.com, men ingen doble der da! :nonod:

Link to post
Share on other sites

Med dagens dollar og pund kurs ville jeg vurdert å handle i England. England har også europeisk garantilovgivning. I det hele tatt er det noe enklere å avvikle en evt. garantisak i England. Har gjort gode erfaringer med www.yachtbits.co.uk og har nettopp bestillt VHF fra www.cactusnav.com

 

En annen kjennt forhandler med rimeliger priser er www.marinesuperstore.com

 

Det lønner seg å kjøpe bladet "Practial Boat Owner" ved en større Narvesen. Masse adresser av nettbutikker i England.

I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky,

And all I ask is a tall ship and a star to steer her by,

And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking,

And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking.

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...