sofa Startet 4.Januar.2009 Del på Facebook Startet 4.Januar.2009 Hei og godt nytt båt år Driver og planlegger en liten oppgadering av instrumentene på min fjord 24 w , og da det ikke er alverden til plass og jeg har 2 motorer så blir det fort fult. Ønsket mitt var å finne noe som var kompakt og kunne monteres til høyre på instrument panelet , slik at jeg får plass til en 10" plotter til venstre . Livosi marine har noen 4-1 instrumenter og doble turtellere, Er det andre alternativ ??? Jeg rekner med at livorsi er av god kvalitet ?. Er det noen her som hvet hva de koster ?? Sitér dette innlegget Link to post
Moas-ark Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Hei! jeg driver også og leter etter instrumenter, noen som er fine, billige og bra såklart! fant de jeg tror du tenker på til 176 dollar på Livorsi Marine Eller så har jeg sett noen fine på www.classicinstruments.com, men ingen doble der da! Sitér dette innlegget Nancy, trenekke 21 fot fra 1930. 1995-2001 Arina hvalersnekke 27 fot. 2001-2008 Miranda mahognysnekke 33 fot. 2008- 2021 Dirlanda, tre-motorseiler, 29 fot. 2021- Link to post
Pettter Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Har et sett liggende til min sea ray.Dette er for tvin inst.Insrumentene er ok,dem kan du få kjøpt billig.2 stk tank.2stk temp 2 stk rpm.2stk oil. Sitér dette innlegget Link to post
sofa Svart 5.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Hei Takk for tilbudet petter, men jeg ser etter instrumenter med flere visninger i samme klokke, for å spare plass. Er det noen som har adresser til amerikanske nettbutikker som sender til norge?? og som er seriøse Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Med dagens dollar og pund kurs ville jeg vurdert å handle i England. England har også europeisk garantilovgivning. I det hele tatt er det noe enklere å avvikle en evt. garantisak i England. Har gjort gode erfaringer med www.yachtbits.co.uk og har nettopp bestillt VHF fra www.cactusnav.com En annen kjennt forhandler med rimeliger priser er www.marinesuperstore.com Det lønner seg å kjøpe bladet "Practial Boat Owner" ved en større Narvesen. Masse adresser av nettbutikker i England. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
All Smiles Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Hei !! Gussi marineprodukter i Uddevalla har nok det du söker WWW.GUSSI.SE Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.