MB/WINNIE Startet 4.Januar.2009 Del på Facebook Startet 4.Januar.2009 er det noen som vet om en gammel stålbåt til salgs, det skall være et langtids prosjekt, helst ett prosjekt med litt historie bak seg, slepebåt, liten lastebåt, pasasjerbåt. 35-45 fot. Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 kjøp noe som er ferdig eller må pusses opp - penga flyr og det blir mange ganger dyrere og ta gammalt fra bunn som huset hjemme - angrer på jeg ikke rivde dritten og bygde nytt det tar 3-5 mnd å sette opp et nytt hus og nå går det på 5 året med restaurering Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Superkul Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 kjøp noe som er ferdig eller må pusses opp - penga flyr og det blir mange ganger dyrere og ta gammalt fra bunn som huset hjemme - angrer på jeg ikke rivde dritten og bygde nytt det tar 3-5 mnd å sette opp et nytt hus og nå går det på 5 året med restaurering oooooooops kom 2 gngr - eller kjøp stålbåten min - grisebillig og nesten strøken ......... Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
MB/WINNIE Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 litt for ny båten din tenker jeg, er litt intresert i gamle båter med historie bak seg, apropo nytt hus, det tar litt lengre tid da og man blir aldrig ferdig da heller synes jeg Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Litt uenig med JAB her. Jeg kjøpte brukt hus, og pusser opp etter lommeboka. Jeg sparer mye penger på dette mtp å slippe store lån, plenen/utearealet er ferdig, elektrikkeren har gjort det grove, det samme har rørleggern. Nå koser jeg meg med litt selvprosjekter og oppussing innemellom. Har også kjøpt gammel båt og pusset opp, dette fordi jeg hadde lyst på å pusse opp en gammel båt! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
MB/WINNIE Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 har du båten din i storsjøen tom-ass ? Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 har du båten din i storsjøen tom-ass ? Jepp, det har jeg! Velkommen til Baatplassen.no! Godt med flere hedmarkinger her! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
MB/WINNIE Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Takk takk, itte ælt før mange som tala bredt hær nei Sitér dette innlegget Link to post
Pettter Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Mener og huske det var en med en skarpnes 28,som hadde store problemer med diesel tilførselen i sommer.Skulle vel ikke være deg vel?Fikk du orden på det,og hvordan??Kunne vært int og høre.Finnes mange stål båter til salgs i swe. Sitér dette innlegget Link to post
MB/WINNIE Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Noe galt med pompa,H.P. men jamen fikk jeg kjørt mye alikevel jeg da, billllig i bruk den båten git Sitér dette innlegget Link to post
Superkul Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 litt for ny båten din tenker jeg, er litt intresert i gamle båter med historie bak seg, apropo nytt hus, det tar litt lengre tid da og man blir aldrig ferdig da heller synes jeg jeg satt opp hus 2 etg hortenhus på ca 4 mnd aleine - dvs det ble levert ferdig moduler som ble satt sammen på plate og fra grovbygg til alt var ferdig inkl hage og dobbeltgarage m hems gikk det ikke mere en et år det kosta da i 1990 ferdig med tomt - vann - kloakk - tot ca 1.050 mill hadde gjerne gjort det en gang til i stedet for å pusse opp gammalt og skjeivt og jævlig Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
MB/WINNIE Svart 4.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 hadde tenkt å restaurere båt som en hobby jeg da, har båt å kjøre med jeg, det er ikke det om å gjøre å bli fortest mulig ferdig. Da kunne jeg like gjerne kjøpt en ny en da Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 4.Januar.2009 Del på Facebook Svart 4.Januar.2009 Denne er under restaurering i sverige..... Dagens eier har skiftet en god del stål i bunnen, mye av innredningen er revet ut...han har ikke tid til å gjøre noe mer med den..... importer den kanskje uten motor så sparer du avgift på det siden den må ha ny varmeveksler og div. annet for å være brukbar....... mener han har prøvd 100.000Svkr. men mottar bud. http://www.tugboatlars.se/Trio060714.htm Sitér dette innlegget Link to post
MB/WINNIE Svart 5.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 takker Gudrun, det var akkurat noe slik jeg var ute etter. jeg får prøve å få tak i eier. Sitér dette innlegget Link to post
Gudrun Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Her er noen bilder av den Sitér dette innlegget Link to post
Figaro Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 takker Gudrun, det var akkurat noe slik jeg var ute etter. jeg får prøve å få tak i eier. Hvis du får erhvervet deg båten, må du legge inn bilder av prosjektet i "Ståltråden" her på forumet. Dette kan jo bli kåret til "årets prosjekt" Sitér dette innlegget Not like everybody else----owner of metal boat and plastic car (Think) + MGB 68 mod. Link to post
TrondT Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Sikkert mange gode timer med hobby i den der ja TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Pettter Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Her er det en masse jobb for meg og!!!! Jippi,løp og kjøp. Sitér dette innlegget Link to post
alma Svart 5.Januar.2009 Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 Ja dette blir garantert årests prosjekt! Sitér dette innlegget Link to post
MB/WINNIE Svart 5.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 5.Januar.2009 jeg får først reise å se på båten,det blir vel en lørdag med det første Sitér dette innlegget Link to post
MB/WINNIE Svart 6.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 ja ja gudrun, da er meilen sendt til sverige. Da er det vel bare å krysse fingra da Sitér dette innlegget Link to post
roy_n Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Er bra det er noen flere i fra Stange som frekventerer dette eminente forum. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
tom-ass Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Snart så vi har en egen hedmarksbenk her, slik dem har på stortinget! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
roy_n Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Må vel snart være mange nok til et BP treff i ferskvann. roy_n Sitér dette innlegget Link to post
Pettter Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Det bør vel gå og få til det a ma. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.