MGH Startet 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Startet 4.Januar.2009 hei, lurer på om noen har en god ide for frakt av båt fra trondheim til bergen, er en 24 fots bombard. mvh mats Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 der går flere fraktebåter den strekningen. står den på henger kan du sende den med hurtigruten. hent den selv med bil og henger det er en liten helgetur Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Jeg ville nok se at få ændret titlen på dette indlæg inden nogen gør det for dig... :-) Bare et velmenende tip fra en, der også måtte lære det på den hårde måde... Andy Sitér dette innlegget Link to post
Vierskjær Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Major Andy har et poeng ! Jeg kjøpte en båt i Bergen for fire år siden, da kontaktet jeg et spedisjonsfirma (d.v.s. selgeren gjorde det for meg) og spurte etter en returbil til østlandet, hvilket vi fikk 'napp' på, og det kostet meg kun kr. 2900.- Ofte bir det da tidsmessig, på speditørens premisser. Sitér dette innlegget Link to post
Vierskjær Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 men husk at det begrenser seg til bredde på 2,50 m. (lukket bil) Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Og skal den sendes med Nor Lines må den stå på krybbe eller henger. Mer info her om NOR LINES. Det er bare å kontakte de for å få et tilbud - de svarer vanligvis kjapt! Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
alfb Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Jeg har brukt Egil Ulvan Rederi AS i Trondheim til å frakte en 28 foter fra Ålesund til Haugesund, gikk veldig greit og forholdsvis rimelig etter som jeg kan erindre. I tilegg slapp jeg krybbe da de hadde utstyr ombord Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 4.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 4.Januar.2009 Hadde vært interessant og visst prisen - tror ikke NOR LINES, som vel også benytter Hurtigruten, er spesielt rimelig. Og de har ikke krybber etter det jeg har fått oppgitt (mulig det er lokale forskjeller). Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bergen dørk Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Hvordan gikk dette MGH og hva ble prisen? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Bonita I Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Jeg brukte Trans Mar for transport Bergen - Sørlandet. Lettvint, sikkert og greit. Nå var det kjøper som betalte frakten - men mener den lå i underkant av 10.000,- noe som var de rimeligste den gangen. Sjekk denne linken, der liger også forslag til andre som tar slike oppdrag. Lykke til https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=37806 Sitér dette innlegget BONITA I Link to post
MGH Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Takker for alle svar. billigste var 9430,- med karning på og av, og dyreste var norlines med 17500. så alt var klart for å kjøpe båt, men så sier selger at det var hull i båten, så har ikke helt bestemt meg om det blir den båte. Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Har du mer info om den billigste? Dvs nettadresse? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
MGH Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 system trafikk på osterøy Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 Og hva var tyngden og bredden for båten? Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
MGH Svart 11.Januar.2009 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 24 fot 2.20 bred og 11ookg Sitér dette innlegget Link to post
Bergen dørk Svart 11.Januar.2009 Link til dette innlegget Svart 11.Januar.2009 OK, da ble det kanskje gunstigere med bilfrakt. Det går jo en grense for bredden her på ca 2,50, der du må ha følgebil - som nok vil gjøre båtfrakt gunstigere, vil jeg tro. Sitér dette innlegget mvh Bergen Dørk Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.