Jump to content

Sjøen for alle 09! Buss tur/retur.


tilsjos.no

Recommended Posts

Hei alle sammen!

Nå begynner året, og et nytt båtår er i vente. Først er det båtmesser landet over med spekkfulle haller av båtnytt som bare venter på deg. Til Sjøs arrangerer tur/retur til Sjøen for alle 09, med busselskapet Team Tour fra Drammen. NB! Det er fra og til Drammen, men hvis det er mange så vil være med, det hende vi stopper flere steder. Vi får se! Det spørs altså hvor mange som melder seg på.

Dette emnet er seriøst og vi har fått lov til å legge ut dette emnet, sånn hvis det var noe rundt det.

Mer info om turen kommer snarest. Hvis spørsmål, legg det ut her eller send oss en e-post til oss!

 

Dette hjelper dere slik at dere slipper bil inn dit!

 

Med vennlig hilsen

Til Sjøs og Team Tour!

 

til_sjoes.jpg

 

Ps: priser og dato kommer snarest!

Link to post
Share on other sites

Ja :smiley:

Meningen er også at båtfolket fra Drammen og omegn kan samles og snakke om båt og kose seg, før og etter messen.

 

Håper noen vil bli med på turen. De første som melder seg på får med seg et gratis nummer, altså det siste vi kom ut med. Kanskje det kommer noen overraskelser under bussturen. Vi får se!

:smiley:

Mvh Til Sjøs

Link to post
Share on other sites

Om 14 dager skal jeg en tur til Drammen for å være med på en samling av båtfolk som møtes ofte på sjøen om sommeren. Dette blir i Drammen Motorbåtforening sitt klubbhus, og jeg skal informere om tilbudet til alle fra Drammen på samlingen. Jeg kan printe ut litt fra http://www.tilsjos.no og dele ut.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Synes dette var et kjempeflott tiltak. Husk at det er to unge gutter som driver bladet Til Sjøs :flag:

 

Og i disse miljøtider er det jo bedre å samle alle til en sosial busstur i stede for at alle kjører hver sin bil til messen... :wink:

God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse.

Fritjof Brandt

Link to post
Share on other sites

Jeg syns det var et kjempeflott tiltak og absolutt noe jeg ville ha slengt meg på med dersom jeg ikke hadde bodd 5 min unna Norges varemesse. Jeg tror det er lurt å ta enten buss eller tog til messa ettersom det er kamp om parkeringsplassene. I tillegg koster det penger å parkere i Lillestrøm.. Og hva er da bedre enn å samles på en felles buss hvor alle har felles interesse og har felles mål for dagen (les. sjøen for alle 2009) :smiley:

Link to post
Share on other sites

Om 14 dager skal jeg en tur til Drammen for å være med på en samling av båtfolk som møtes ofte på sjøen om sommeren. Dette blir i Drammen Motorbåtforening sitt klubbhus, og jeg skal informere om tilbudet til alle fra Drammen på samlingen. Jeg kan printe ut litt fra http://www.tilsjos.no og dele ut.

 

Lars H.

 

Hei Lars. Det setter vi stor pris på :smiley: Jeg kommer med mer info om dette senere, tid og hvor.

Håper dere får en fin samling, og kanskje vi kan ta et intervju om den samlingen, eller et hyggelig møte om vinteren.

 

Med vennlig hilsen

Til Sjøs

Link to post
Share on other sites

Dette er ikke tull, vi snakker seriøst for de som tror vi bare tuller med dette.

Vi prøver bare å samle båtfolket på buss tur/retur Sjøen for alle 09. :smiley:

Dette gjør vi også litt for båtfolket :)

Bli med hvis du bor i Drammen og omegn og skal dit.

 

Nærmere info kommer!

 

Til Sjøs

Link to post
Share on other sites

Kjempe greier detta , men du må nok presisere det med at dem første får seg et gratis nummer .Dissa gammle grakara her tenker koffert tvert veit du ,hehe . Men flott tiltak ,da blir det jo litt mere sosialt også .Kose seg litt på bussen innover , men en kaffekopp og båtprat .Flott detta.

 

Tine

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

kom med tid, sted for oppmøte osv. så ikke umulig at jeg blir med.

 

Hei.

ja, skal komme med den infoen så fort jeg har mulighet, fordi jeg må snakke med busssjaføren i Team Tour først. :smiley:

 

Jeg trodde folk kanskje ikke trodde på oss, fordi vi er noen år yngre, og enda barn. hehe.

Håper alle her får et godt nytt båtår, og folk melder seg på bussturen til et sosialt møte med båtfolket igjen :)

Link to post
Share on other sites

Hei igjen alle sammen!

Nå har tid og sted kommet på plass for turen. :smiley:

 

Dato: lørdag 14. mars

Tid: 10:00 fra Drammen busstasjon, for de som ikke vet hvor det er, så ligger det ved jernbanenstasjonen.

Reiser fra Lillestrøm 17:00, tilbake på Drammen busstasjon ca 18:00

 

Vi må ha minst 10 personer for at det blir tur.

Pris kommer snart! :smiley:

Redigert av Til Sjøs Sondre (see edit history)
Link to post
Share on other sites

  • 3 uker senere...

Her kommer all info du bør vite

Bli med Til Sjøs på vårens store

båtbegivenhet, Sjøen for Alle.

Dette er i samarbeid med Team

Tour AS.

Sjøen for Alle er Norges største

innendørsmesse, og har et stort

spekter av båter, og ikke minst

nyheter hvert år. Hvis du nå går å

tenker på hvilket båt du skal

kjøpe eller bare for å kikke, bli

med oss inn til messen for under

200,-

Zodiac, Galoen, Ibiza, Goldfish, Marex og mange, mange andre

båmerker har funnet veien hit. På Sjøen for Alle er det masse

båter å velge i.

Nå er det snart messe, og vi vil gi deg et tilbud du

aldri har sett maken til!

Bestill nå!

Med vennlig hilsen

Til Sjøs og Team Tour AS :smiley:

 

Lørdag 14.03.09

Kl. 10:00 fra Drammen busstasjon

Kl. 17:00 retur fra Lillestrøm

Pris: 195,-

Da er billett til Sjøen for Alle og

busstransport inkludert.

 

 

For bestilling

Ring eller send en e-post til Jan Såtvedt

Tlf: 90538585

E-post:jan.saatvedt@teamtour.no

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Nå er snart bussturen inne, og håper det er noen fra Drammensområdet og omegn som vil henge seg på turen.

Det koster deg(pr. person) 195,-*

* Inkludert busstransport t/r og inngangsbillett ved Sjøen for Alle 09, 14. Mars

 

Meld deg på i dag! :flag:

 

Med vennlig hilsen

Sondre og Team Tour ved Jan Såtvedt

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...