Lukabella Startet 6.Januar.2009 Del på Facebook Startet 6.Januar.2009 Jeg trenger VC Tar2 og VC17 m Extra. Hvor rundt Oslo området kan man kjøpe dette billigst? Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Kjøpe på båtmessa på Lillestøm da jeg skulle ha. Fikk en fin tur sørover og stoff til ca. de halve av prisen de tar her nordpå. Sitér dette innlegget Link to post
Lukabella Svart 6.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Hvor mye betalte du pr. boks? Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Husker ikke nå. Men jeg husker betalte ca. det samme for en liter her oppe som det jeg betalte fr 3 liter VC 17M på messa. Sitér dette innlegget Link to post
toholthe Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Hei, betalte 600 for en treliter på båtmessa i fjor. Både TAR og VC17. Ellers kan du vente til SeaSea har et av sine 25% salg som de har i ny og ne, men like billig som messa blir det ikke. Torbjørn Sitér dette innlegget Link to post
Stein-Erik Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Hei! I fjor var det suverent billigst på den jernvaresjappa som ligger rett ved Maritim i Sandvika! Var nesten 100 kroner billigere enn Maritim for en 0,75 liters boks! SE Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Hvor mye går det av dette bunnstoffet sånn ca når man skal rulle på et lag på en 40foter (seil) ? Sitér dette innlegget Link to post
Onkel Roger Svart 6.Januar.2009 Del på Facebook Svart 6.Januar.2009 Enzo Jeg bruker 7 bokser på 1 strøk til 44 fot Du klarer deg kanskje med 5? Men du bør legge på to strøk før sommer sesongen. Har selv båten liggende ute hele året og tar 1 strøk før vintersesongen og to strøk i juni. I Østfold er alltid Båtbua best på pris på VC 17. Sitér dette innlegget Ny båt nytt navn, ikke lengre Tigergutt men Onkel Roger. Link to post
periss Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Jeg bruker 7 bokser på 1 strøk til 44 fot??? Det var mye.Jeg bruker to bokser til et strøk på en 38 fots seilbåt. Da er det ikke tynt når jeg tar opp om høsten. Smører tidlig på våren når det akkurat temperatur nok til å legge VC17 M. får derfor lagt tynt. Sørger for at bunnstoffet har rom temp. Sitér dette innlegget Link to post
Lukabella Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Er det nødvendig med to strøk hvert år? Tenkte kanskje det holdt med ett strøk hvert år eller to strøk annethvert år... Sitér dette innlegget Link to post
periss Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Her nordpå klarer det seg med 1 strøk. Hvordan det er lengre sør kjenner jeg ikke til. Ingen bruker mer enn støk her. klarer seg fint det ja. kun slim ved opptak om høsten. Sitér dette innlegget Link to post
Lukabella Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Hei! I fjor var det suverent billigst på den jernvaresjappa som ligger rett ved Maritim i Sandvika! Var nesten 100 kroner billigere enn Maritim for en 0,75 liters boks! SE Husker du hva du betalte? Hva heter butikken? Har du en web link? Takk for svar Sitér dette innlegget Link to post
Coronet Svart 7.Januar.2009 Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Antar det er Malerstua på Slependen det er snakk om. Den ligger rett ved Maritim. Sitér dette innlegget Link to post
Lukabella Svart 7.Januar.2009 Emnestarter Del på Facebook Svart 7.Januar.2009 Har hørt at man ikke bør kjøpe overliggere fra forrige år, er det noe i dette? Sitér dette innlegget Link to post
leopard Svart 12.Mars.2013 Del på Facebook Svart 12.Mars.2013 Er det noen som vet om noe tilbud på vc17 i år i Østfold eller Oslo området Sitér dette innlegget Link to post
Norskipper Svart 12.Mars.2013 Del på Facebook Svart 12.Mars.2013 (redigert) Jeg har vanligvis kjøpt hos Jernia på Skillebekk, men ifjor ble det seasea såvidt jeg husker. Lønner seg å kjøpe 2 litere, selv om diffen ser mindre ut iår enn tidligere. Jeg brukte 2 + 0,7 til en 37 foter, dette rakk til et godt strøk pluss ett strøk nær vannlinja der solinnstråling er størst. Da hadde jeg bare lett slim ved opptak ett år senere. Iår på 40'en blir det 2 x 2. Uansett, pass på at det står Extra på boksen, de andre er Østersjø utgaven Jeg har vanligvis kjøpt hos Jernia på Skillebekk, men ifjor ble det seasea såvidt jeg husker. Lønner seg klart å kjøpe 2,5 litere. Jeg brukte 2,5 +0,7 til en 37 foter, dette rakk til et godt strøk pluss ett strøk nær vannlinja der solinnstråling er størst. Da hadde jeg bare lett slim ved opptak ett år senere. Iår på 40'en blir det 2 x 2,5. Uansett, pass på at det står Extra på boksen, de andre er Østersjø utgaven Redigert 12.Mars.2013 av Norskipper (see edit history) Sitér dette innlegget Sailing - the most expensive way to travel in discomfort.... Link to post
bcb Svart 13.Mars.2013 Del på Facebook Svart 13.Mars.2013 På Jula koster en boks VC 17 M Extra( 0,75L) Kr.419 Sitér dette innlegget Link to post
Norskipper Svart 22.Mars.2013 Del på Facebook Svart 22.Mars.2013 Maritim Slependen selger 2-litere til 899 - det er det billigste jeg har kommet over så langt. Du får også 150 kr i rabatt dersom du har med deg rabattkortet fra SFA, gjelder tom 23/3. Sitér dette innlegget Sailing - the most expensive way to travel in discomfort.... Link to post
leopard Svart 17.Mars.2014 Del på Facebook Svart 17.Mars.2014 Er det noen som har funnet noe tilbud på vc17 i år? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 20.Mai.2015 Del på Facebook Svart 20.Mai.2015 Noen som har sett gode tilbud nå (vc17)? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.April.2016 Del på Facebook Svart 15.April.2016 Ser ut som SeaSea har det beste tilbudet så langt i år på VC17.. Sitér dette innlegget Link to post
Fjordgubbe Svart 15.April.2016 Del på Facebook Svart 15.April.2016 (redigert) Kva er so bra med VC17 for at det forsvarar den prisen? Redigert 15.April.2016 av Fjordgubbe (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.April.2016 Del på Facebook Svart 15.April.2016 Nei det er egentlig alt for dyrt..... En fordel er at det ikke bygger tykke lag Sitér dette innlegget Link to post
Santa_Claus Svart 13.April.2020 Del på Facebook Svart 13.April.2020 Er det noen som har gode tips om hvem som selger VC Tar2 og VC17 m Extra rimelig i år? Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 14.April.2020 Del på Facebook Svart 14.April.2020 Var kamanje på den, men er visst utsolgt nå... https://www.seasea.no/maling/bunnstoff/international-bunnstoff/international-vc17m-extra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.