Jump to content

Finnes det Finn.no avvenning?


Polarn

Recommended Posts

Denne tråden blir sikkert flyttet, men shit au....

 

Som beskrevet i tråden er jeg sterkt avhengig av finn.no, spesielt på båter, båtmotorer men også biler + ting på torget.

Må innom finn minst 5 - 6 ganger per dag. Har jeg noe for salg blir jeg sittende å trykke oppdater på visningsknappen for å sjekke hvor mange som har vært innom for å ikke kjøpe mitt salgsobjekt. Selvfølgelig ikke hele tiden, men oftere enn de 5-6 gangene om dagen jeg har nå.

 

Er det bare jeg som er såååå avhengig eller er det flere BP`r som også deler min erfaring?

Burde det tilrettelegges for et avrusningssenter for Finn avhengie?

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

"Løp og kjøp" kan jo lette presset en stund :lol: :lol: :lol:

Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808

Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram

If we grew our own food, we wouldn't waste a third of it as we do today. If we made our own tables and chairs, we wouldn't throw them out the moment we changed the interior decor. If we had to clean our own drinking water, we probably wouldn't contaminate it. Mark Boyle.

Link to post
Share on other sites

Hei.

Jeg heter Kjetil og er avhenging av Finn.no. :lol:

 

Jeg kjente meg igjen der ja. Har båt, har nok biler og ting, men likevel ser jeg (for) ofte på Finn...

 

Og, ja, jeg er også irritert over at ikke jeg fant på denne sida. Slår man opp i leksikon på "nett-annonsering" kommer Finn.no-logoen opp :wink: ...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Det er rett og slett tidsfordriv...men både en spennende og artig form for fordriv. Det blir ofte mange besøk i løpet av dagen/kvelden...både på finn og på bp. På bp må jeg innrømme at det blir lenger og lenger mellom "de gode" trådene. Det meste er brukt opp, slik at som oftest blir det å henvise til andre tråder. Men, noen gode tråder dukker opp fra tid til annen. Intet nytt under kjolen sies det....

Link to post
Share on other sites

Det mest irriterende med finn.no er at det ikke var jeg som fant opp den nettsiden

 

Helt enig, hvor har man vært hen, når man ikke så hvilken suksess dette måtte bli! :smiley:

 

Men det er jo merkelig at Finn har fått lov å være enerådende så lenge. Det går sikkert an å få til noe som er enda bedre (Finn gjør jo stadig utvidelser og forbedringer) Om 10 år vil vi sikkert si; husker dere Finn i 2009, da var det kun bil, båt, et brukttorg, noe nettdating, en og annen tur til Mallorca og strøjobb i ny og ne' :yesnod:

 

På en annen side er Finn godt innarbeidet, og det er jo denne tråden et godt eksempel på, når man begynner å bli "hekta" :smiley:

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Heldigen du som bare er avhengig av finn. Bare vent til du oppdager autodb og tinde også. Så blir det mange annonser på en dag! :cryin:

 

 

Eller rubrikk.no som dekker alt sammen pluss en haug med små aviser. Helt skremmende! :lol:

Link to post
Share on other sites

Jeg måtte le når jeg leste innlegget ditt!! Kunne skrevet akkurat det samme selv.

La inn en bil for ti minutter siden, og jeg har sjekka mail og antall visninger flere ganger allerede...

 

Blir litt slitsom i lengden når det siste jeg gjør før jeg drar fra jobb er å sjekke mail og antall visninger, for så å gjøre det igjen med det samme jeg kommer hjem, hehe.

The Power of Finn.

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Guest Avmønstret#
Dette har jeg forutsett lenge. Jeg har derfor etablert klinikken FinnDittSinn (FDS i kortform). Kontonummer for innbetaling av startavgift, samt nærmere informasjon blir gitt via IM. Jeg vurderer også å foreta en emisjon i selskapet :crazy: .

 

Men hvorfor kostbar behandling når jeg har en salve som gjør jobben på under 3 uker (og vedlikeholdsbehandling ut livet).

 

Bare å sende IM så setter jeg dere opp på lista. Kun 249,- pr. mnd de tre første måneder, og 47, 50,- pr. mnd for salvespreder, samt 500,- i årsavgift, 769,- i programavgift pr. behandlingsrunde.

 

Vi har fjernet tegningsavgiften på 1500,- i en kampanjeperiode.

 

Du sparer altså 1500,- hvis du tegner nå, kampanjeperioden er begrenset.

 

Med andre ord, helt gratis fra dag 1!

Link to post
Share on other sites

Morgen prosedyre: 1/2 nytrukket kaffe, VG nett, FINN, Adressa, lokalavisa, for så å kose meg med baatplassen i ro og mak!

Prosedyren følges så og si uten avvik. men avhengig, sa Di?--- Jeg?--- Nå har jeg da aldri---

Old fishermen never die - they only smell that way!

Link to post
Share on other sites

Finn har mange svakheter dersom man skal søke etter en spesifikk bruktbil.

 

Dersom du ønsker å kun finne biler som er svart metallic, kun med autoklima, ikke manuelt, med setevarmere, ytelse mellom 150 og 200 hk og skinn...

 

Umulig.

 

Gå på www.mobile.de

 

Det må være den beste søkemotoren, med alle valg, slik at du kan spesifisere din bruktbil akkurat slik du vil ha den.

Etter å ha hentet 13 biler har jeg unnet avvenning for www.mobile.de avhengighet.

Høy Euro kurs.

Det hjelper, garantert.no ;)

 

Og du, Polar 770?

Hadde du kjøpt Joda'en min foran nesen min, i stedet for å skamby selger så hadde du ikke surfet på finn.no/baat i hvert fall.

Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knop

Nå: Båtløs - Kjører Bobil... 

Link to post
Share on other sites

Jeg sleit mye med finn.no-avhengighet fra sommeren 2007, da vi bestemte oss for å oppgradere fra Sandvik 25 til Scand 29 Baltic. Det satt i et år etter at vi handlet. Men jeg ble etterhvert "kurert" fordi baatplassen.no gradvis har overtatt helt .........

 

Lurer på hvor mye jeg kunne fått gjort i båten hvis jeg ikke hadde lest så mye her :smiley:

 

 

 

Mvh Arne Armoa

Link to post
Share on other sites

Og du, Polar 770?

Hadde du kjøpt Joda'en min foran nesen min, i stedet for å skamby selger så hadde du ikke surfet på finn.no/baat i hvert fall.

Skamby, nei nå får du gi deg, hehe. :discuss:

Dæven å lite båter det ligger på finn om da`n da :sailing:

Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<--

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...