Geir_M. Startet 8.Januar.2009 Del på Facebook Startet 8.Januar.2009 Noen som vet hvem som er leverandør av kalesjer til Huseklepp modellverksted (Riviera 925)? Jeg vet at det var Rofi kalesjer som leverte tidligere, men de eksisterer ikke lenger. Sikkert mange som kan sy kalseje som passer men er ute etter leverandøren til Huseklepp. Kan selvfølgelig handle av Huseklepp men hadde vært morsomt å sjekke litt priser. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Rofi kalesjemaler Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Jeg kjøpte fra Huseklepp og synes ikke det var noe å si den prisen. Kan ikke tenke meg at du kan spare særlig mye på alternativer. Sitér dette innlegget Link to post
Flytestein Svart 8.Januar.2009 Del på Facebook Svart 8.Januar.2009 Hei Jens Sagen har laget kalesjene til Rivieraen vi har nå. Dette er en 2007 modell Fikk også levert ny kalesje til forrige båt som var en Summer Family 27 . Bestilte på høsten og fikk levert til vinterpris. Sammenliknet med flere andre leverandører var Jens Sagen lav i pris. Kvaliteten er god. http://www.jens-sagen.no/info.htm Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.